TÖRKEEN hintasin sukkahousuja!!!!!Kuka jumaliste maksaa 3,50e käytetyistä ku kirpparilta saa esim 0,20!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuohtunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuohtunut

Vieras
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=70137570
Ja noita oli tuola enemmäkin,halvimmat 2,50euroa!!En ikinä maksais käytetyistä noin paljoa ja vielä postikulut päälle!!!!Tuola menee niin nää eurot myyjillä sekasin!!!Ei enää oo mitään järkeä edes yrittää huutonetistä hankkia lasten vaatetta!!! =/

Totta,käytin hyväkseni elloksen talvialen ja laitoin tilauksen menemään,esim. kuopukselle kahdet samettihousut yhteensä 9 euroa,eli 4.50 kaappale ja aivan uudet.Tyttö sai uudet maiharit 9 eurolla ym. paljon hyvää vaatetta,uusia useroita 3 eurolla ym.
Kuka maksaa vanhoista kätetyistä tommosia summia.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Noista maksetaan aivan takuuvarmasti paljon enemmän kuin tuo lähtöhinta on.
Mitäs sinä siitä tuohdut jos toinen saa hyvät rahat..?? :whistle:

Sitä kun on menny idea koko huutonetistä ku hinnat hipoo pilviä!!!Eikö tuonki pitäis olla vähä niinku kirppis idella????!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Sitä kun on menny idea koko huutonetistä ku hinnat hipoo pilviä!!!Eikö tuonki pitäis olla vähä niinku kirppis idella????!!!!

Jos ei ole varaa ostaa 3euron sukkahousuja niin huh..Tuskin ihmisen nyt ilmaiseksikkaan antavat tavaroitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No mut jos joku on valmis maksamaan noista sukkiksista vaikka 10?, niin suotakoon se hänelle.
Ja huutis enemmänkin huutokauppaidealla, kuin kirppis.. Eli kuka maksaa suurimman summan, voittaa huudon. =)

Huutiksessa maksetaan ihan järjettömiä summia joistakin H&M:n nalle puh yms. vaatteista. Kerran yksi Minni-asu myytiin lähes 50eurolla ja Nalle Puh-takki 80 eurolla ja nämä todellakin H&M:n tavaraa.
Jotkut on vaan niin hulluja.

Aina te jaksatte ihmetellä noita hintoja!

Voin kuulkaa kertoa, että myin itse huutiksessa samanlaiset sukkikset, sain niistä melkein 10e, niin miksi ihmeessä olisin myynyt ne tavan kirpparilla 0,20e??

Mä en kans oikein ymmärrä tota Huutis-hinnottelua..tai oikeastaan sitä huutamista. Aivan överi-hinnoilla vielä. Paras oli kyllä ne retro-housut joista maksettiin yli 200egee. Tosin myyjälle ihan kiva, mut pistää mietyttään eiks huutaja oo oikein tolkuissaan vai onko noin kovasti löysää rahaa... :whistle:
Nooo, mut eihän se mulle kuulu. :saint:
Hehheh.

Eiköhän jokainen saa käyttää rahansa mihin haluaa? ;) Eihän se ole keneltäkään muulta pois?!
Mä ainakin ostan mielummin huuto.netistä kuin kirpputorilta, koska laatu on parempaa. Kirpputorilla ei nykyään ole kun lumppuja tai järkkykalliita lastenvaatteita :headwall: :headwall:

Olen itsekkin myynyt huutiksessa lastenvaatteita voitolla, enkä siis valita. Kunhan vaan ihmettelin toisten järjen juoksua kun ovat valmiita maksamaan jopa kolminkertaisen hinnan käytetystä vaatteesta.

Huutis ei ole kirppis, nehän on kaksi ihan eri toimintaperiaatteella toimivaa juttua. Mutta juu, en maksaisi käytetyistä sukkahousuista 3,50? vaan ostaisin uudet kaupasta, käyttäisin niitä tytölläni, ja kun ne ei enää mahdu niin myyn ne Huutiksessa 3,50? hintaan pois :D.

Yhteistyössä