Tosi hyvä juoru, kannattaa avata!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sisu

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
20 985
2
36
Huijasin, mutta jos tiedät jotain punkeista, niin lue ja vastaa!

Löysin äsken koiran reidestä pienen mustan pisteen, mikä on osittain näkyvissä, ja osittain ihon alla. Se EI ole ollu siinä esim. eilen. Rapsuttelin koiraa, ja jotain siitä jäi mun kynsiin, rupiko, en ole varma.
Voiko punkista jäädä se pää näkyviin, ja se vartalo tippua pois? Molemmilla koirilla on kyllä säännöllisesti laitettu Exspot-lääkkeet tänäkin kesänä, mutta eihän nekään 100% suojaa anna...
Osaisko joku neuvoa...?

Kyllä mun mielestä voi se vartalo irrota ja pää jäädä kiinni ihoon, just jos ei "oikeaoppisesti" irroteta. En kyllä tiedä miltä ne näyttää/minkä näköisiä ovat kun ei sen kummemmin ole kokemusta... mutta noin olen kuullut.

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Kyllä mun mielestä voi se vartalo irrota ja pää jäädä kiinni ihoon, just jos ei "oikeaoppisesti" irroteta. En kyllä tiedä miltä ne näyttää/minkä näköisiä ovat kun ei sen kummemmin ole kokemusta... mutta noin olen kuullut.

Juu, se mitä jäi mun käsiin, niin se ei kyllä ollu se punkki, lähinnä sitä, että voiko se punkki tippua itsekseen siitä, ja jos se tippuu, niin minkälainen jälki siitä jää...?

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:

Juu, se mitä jäi mun käsiin, niin se ei kyllä ollu se punkki, lähinnä sitä, että voiko se punkki tippua itsekseen siitä, ja jos se tippuu, niin minkälainen jälki siitä jää...?

No siihen en sitte osaa sanoa juuta enkä jaata
:ashamed:

kyl on mahdollista et jos oot koskenut siihen ja se on ollut punkki,että on tippunut se ulkopuolella oleva "kroppa"
Yleensähän punkki ensin syö itsensä täyteen ja irrottautuu sitten itsekseen kokonaan..
Ja jos punkki lähtee kokonaan itse niin siihen kohti missä punkki on ollut kiinni saattaa tulla sellainen hieman turvonnut patti missä on puremajälki keskellä..hieman kuin hyttysen purema..
itse oon koirilta ottanut itse punkit aina ja sen jälkeen putsannut ihan desifiointi aineella..

Uusimmat

Yhteistyössä