Tosi kiva sit viettää jouluu exän nyksän kans

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Et niiku tosi kiva! Aika lähekkäin vietetään raksuimman exäni kans jouluu ni sit mul kävi mieles, et voitaisiin treffata siin jouluaattona ja vaihtaa lahjat. Et käytännössä pyysin sitä meille pukiks :) mut sit asia on vissiin lähteny etenee sillein, et exä ottaisi nyksänsä mukaan ku sen nyksä ei kuulemma haluu olla hetkeekään yksin jouluaattona...joopa joo, olis exällä ollut siinä vaan joku parin tunnin keikka ni olis nyksykkä ollut sen ajan vaikka saunassa. En tiedä sit, et pitääkö peruu koko juttu sillä en tod. halua exän nyksää KOKO SUVULLE esitellä. Siis sanonko vaan, et olis nii paljon helpompaa jos olis oma raksu joka vois toimii pukkina aattona :D

Exännyksänexät
derp.jpg

• Tykkää
Reactions: Birgitte
Siis ihQuu miten sää kestät xD 5115 ootsä tosissas???!1111+ Jos se on sun eksä ja se sun eksä on nyksän kaa nii mee eteen päin ja hommaa itelles nyxä??!!!11? Tai sitten mee jakamaan sitä ihteesä niinkuin te pissikset teette. :)

mtsiis.... Jos sun exän nyksä tulee sen nyxän exälle pukix ni ex se exän nyxä tuu mustiksex nyxänsä exäst? Siis ei kyl yhtään quul tollee kelleen jos exät riitelee siis ihq daa teidän qaa! You better loooose that zero and get youself a hero U know? OMQ GAL ja asap OK? Zeesoooosh mitä segoiluuuah! Raksu ei taida tietää miten ihq exä raksu olis nygyäänki! LOL FAIL!

• Tykkää
Reactions: Birgitte
[QUOTE="vieras";27708263]Miksi sä et ole sen eksäsi kanssa yhdessä kun te selvästikin olette tosi läheiset? Ettekä ole päässeet toisistanne eroon?[/QUOTE]

No kait joskus 1-2 vuot sit vielä mietittii sitä, et ruvetaaks seukkaa. Mut sit mun exä on aina vaan vakiintunut enemmän ton nyksänsä kans ja sitä rataa sit ei olla enää mietitty et palattaks me yhteen. Varsinkin kun on mullakin ollut pari seukkaussuhetta täs, mut valitettavasti ei kuitenkaa sellasia jotka olis toiminut pitemmän päälle. Nii sit ku ollaan funtsittu niin ollaan tajuttu et sille on kyllä pari, kolme selvää syytä miks mä ja mun exä ei olla yhdessä :D Niitä en täs rupea sen enempää avaamaan, mut sanon kuitenkin sen, et me tunnetaan exäni kans toisemme läpikotaisin ja meillä on pitkä yhteinen historia, niin sillein me tunnetaan toisiimme suurta yhteyttä ja ollaan tosi hyviä ystiksiä ja aina jelppaamassa toista vastamäessä :heart: Eli exä on mulle tosi tärkeä ihminen, mut sen kans en ole kuitenkaan parisuhdetta alottamassa, vaan pidän silmät avoinna jos vastaan tulis joku tosi komee uros jonka mä voisin ommata <3

No kait joskus 1-2 vuot sit vielä mietittii sitä, et ruvetaaks seukkaa. Mut sit mun exä on aina vaan vakiintunut enemmän ton nyksänsä kans ja sitä rataa sit ei olla enää mietitty et palattaks me yhteen. Varsinkin kun on mullakin ollut pari seukkaussuhetta täs, mut valitettavasti ei kuitenkaa sellasia jotka olis toiminut pitemmän päälle. Nii sit ku ollaan funtsittu niin ollaan tajuttu et sille on kyllä pari, kolme selvää syytä miks mä ja mun exä ei olla yhdessä :D Niitä en täs rupea sen enempää avaamaan, mut sanon kuitenkin sen, et me tunnetaan exäni kans toisemme läpikotaisin ja meillä on pitkä yhteinen historia, niin sillein me tunnetaan toisiimme suurta yhteyttä ja ollaan tosi hyviä ystiksiä ja aina jelppaamassa toista vastamäessä :heart: Eli exä on mulle tosi tärkeä ihminen, mut sen kans en ole kuitenkaan parisuhdetta alottamassa, vaan pidän silmät avoinna jos vastaan tulis joku tosi komee uros jonka mä voisin ommata <3

Ok :rolleyes:

Tilaisit pukin muualta? Onhan niitä kierteleviä pukkeja kauppojen ilmoitustaulut täynnä, ei edes paljoa maksa. Miksi ihmeessä luulet, että exäsi velvollisuus olisi jättää nykyistä seurustelukumppaniaan kotiin siksi aikaa, kun tulee teille leikkimään pukkia? :popcorn:

Enpä ole aikoihin lukenut noin rasittavaa tekstiä. En edes vaivaudu kommentoimaan itse asiaa, koska oli niin helvetin ällöttävästi kirjoitettu. En tahdo tarkoituksella pahoittaa mieltäsi, mutta ilmaisen tämän näin kärkevästi ihan sen takia, että itsekin ymmärtäisit miten negatiivisen tunteen tuollainen 'raksuin eksä, nyksän eksä' -ulosanti muissa ihmisissä herättää.

Mulla on vahvasti sellanen fiilis, et jos sä tilaat Pukin isolla P:llä jostain ulkopuolelta, niin käy niin kuin leffoissa ja te huomaatte tavanneenne unelmienne naisen ja miehen ja sit te ootte in lööv ja teistä tulee toistenne raksuimmat nyxät ja sit te elätte onnellisina elämänne loppuun asti <3

Yhteistyössä