Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Kutosessa noista laatikoista pitää tehä uloke ton rastin alapuolelle jotta saa yhen laatikon siihen rastin päälle.
en ymmärrä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Keltanen pallo pitää päästää päiviltä toisella laatikolla.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mikkä noiden salasanat on?
Ja mä lopetin kun kone tökkii ja mun palloni menee minne sattuu :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mikkä noiden salasanat on?
Ja mä lopetin kun kone tökkii ja mun palloni menee minne sattuu :kieh:
SANDBAR
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:13 salasana PATROL
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:13 salasana PATROL
Tee silta siihen kohtaan vettä joka on suoraan sinisen palikan alla. Sit käyt siellä oikeen puoleisen pallon luona kääntymässä toisen laatikon kaa ja laitat sen sen silta-laatikon pälle. Käy tuuppaamassa sininen palika. Sit tuuppaat sinisen palikan oikeelle, käyt kääntään sen yhen laatikon taas sielä oikeen puoleisen pallon luona ja laitat laatikon niin, että saat sinisen palikan ruksin päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:OOtko sä mode! KOOKOSTA! Jos oot ni tee noille jo jotain!