K
kaikkensa antanut
Vieras
Lapset lomalla koulusta. Näin ollen kulut onkin isommat vaikka tulos edelleen samanlaiset eli aika pienet. Moneen paikkaan ois lapset menossa mutta kun ne maksaa niin paljon. Ja jos ei sisäänpääsymaksut ole paljon niin sitten se matka sinne + ruuat ja mahdollinen yöpyminen lisäksi.
Olen yrittänyt keksiä ilmaista kivaa, kuten rannalla oloa nyt kun ilmatkin on olleet hyvät. Olen itse tehnyt eväät mukaan, ollaan oltu kuin piknikillä ja lakanan päällä pelattu lautapelejä. Riehuttu vedessä, jopa minä!
Tai sitten on tehty retki metsään. Sielläkin on ollut välillä eväät mukana. On tehty löytöjä luonnosta ja askarreltu tai ihan vaan ihmetelty niitä sitten kotona.
On lämmitetty sauna keskellä päivää ja saunottu oikein pitkän kaavan mukaan.
Tai on leivottu jotain tosi hyvää.
Tai pelattu omalla pihalla krokettia, mölökkyä, sulkapalloa jne.
Menty urheilukentälle urheilemaan.
Käyty kyläilemässä tai pyydetty meille esim. serkkuja kylään.
Sateisena päivänä on saatettu vuokrata pari filmiä ja tehty poppareita isot kipolliset.
Ja mikä on kiitos?? "Millon me voitais tehdä jotain kivaa kun kotona on niin tylsää??"

Koululaiset 13v, 11v ja 8v. Siis he valittavat. Pienemmille onneksi nuo kivat on riittäneet.
Tuntuu sille että olen kaikkeni antanut enkä pysty enempään
Olen yrittänyt keksiä ilmaista kivaa, kuten rannalla oloa nyt kun ilmatkin on olleet hyvät. Olen itse tehnyt eväät mukaan, ollaan oltu kuin piknikillä ja lakanan päällä pelattu lautapelejä. Riehuttu vedessä, jopa minä!
Tai sitten on tehty retki metsään. Sielläkin on ollut välillä eväät mukana. On tehty löytöjä luonnosta ja askarreltu tai ihan vaan ihmetelty niitä sitten kotona.
On lämmitetty sauna keskellä päivää ja saunottu oikein pitkän kaavan mukaan.
Tai on leivottu jotain tosi hyvää.
Tai pelattu omalla pihalla krokettia, mölökkyä, sulkapalloa jne.
Menty urheilukentälle urheilemaan.
Käyty kyläilemässä tai pyydetty meille esim. serkkuja kylään.
Sateisena päivänä on saatettu vuokrata pari filmiä ja tehty poppareita isot kipolliset.
Ja mikä on kiitos?? "Millon me voitais tehdä jotain kivaa kun kotona on niin tylsää??"
Koululaiset 13v, 11v ja 8v. Siis he valittavat. Pienemmille onneksi nuo kivat on riittäneet.
Tuntuu sille että olen kaikkeni antanut enkä pysty enempään