Alkuperäinen kirjoittaja miima:tutun lapsen suuhun pph laittoi kiroilun jälkeen etikkaa...perhe veti asian oikeuteen ja tyttö sai jotain korvauksia...
Ihan oikein. Toivottavasti lähti pph.lta virka samalla!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miima:tutun lapsen suuhun pph laittoi kiroilun jälkeen etikkaa...perhe veti asian oikeuteen ja tyttö sai jotain korvauksia...
Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:Multa pestiin esikouluiässä saippualla suu 80-luvulla tarhassa.. tuskimpa enää tänä päiväntuollainen on normaalia, minä ainakin kävisin hakemassa saippuan ja tunkisin sen hoitajan suuhun jos kuulisin että meidän 2-vuotiaalle noin olisi tehty... eihän tuonikäinen edes tajua mitä puhuu vaan ympäristöstään omaksuu uusia sanoja.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Olin joskus meidän pojasta puhumassa jonkun ammatti-ihmisen kanssa. Sanoin että päiväkodissa neuvoivat et jos pestäisiin suuta saippualla rumien puhumisen takia. Tää ammatti-ihminen melkein tuli silmille kun huusi et "SUUN PESEMINEN SAIPPUALLA LUOKITELLAAN LAPSEN PAHOINPITELYKSI!!!!!!!!!!!" Vielä perään karjui ettei päiväkodissa saa koskaan antaa tälläisiä neuvoja! Että silleen, empä sitten uskaltanut sanoa että pesty on.
Alkuperäinen kirjoittaja tytönjappojanmamma:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Olin joskus meidän pojasta puhumassa jonkun ammatti-ihmisen kanssa. Sanoin että päiväkodissa neuvoivat et jos pestäisiin suuta saippualla rumien puhumisen takia. Tää ammatti-ihminen melkein tuli silmille kun huusi et "SUUN PESEMINEN SAIPPUALLA LUOKITELLAAN LAPSEN PAHOINPITELYKSI!!!!!!!!!!!" Vielä perään karjui ettei päiväkodissa saa koskaan antaa tälläisiä neuvoja! Että silleen, empä sitten uskaltanut sanoa että pesty on.
On pahoinpitelyä!!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en ymmärrä, miksi se kiroilu on niin paha juttu, että siitä annetaan ruumiillista rangaistusta.. Eikö kaikilla pidä olla sananvapaus? Aikuiset saavat käyttää millaista kieltä tahansa, eikä kukaan hyökkää paikalle saippuan kanssa. Sanat on vaan sanoja.
Alkuperäinen kirjoittaja pph:Mä oon pph ja mä sanon aina lapsille ku puhuvat rumia että jos kovasti tekee mieli puhua niin sit voi mennä vessaan ja laittaa oven kiinni ja puhua sielä ja tulla pois. Joskus ovat kysyneet että missäs se v.. sana sanotaan niin sanon että sinne voi mennä vessaan sanomaan.. ei oo muuten kukaan lapsista halunnu mennä eikä sit puhunutkaan ku on keskusteltu että vessassa puhutaan. Koskaan en siis itse vie vaan sanon että sinne puhumaan loppuu monesti siihen.
Alkuperäinen kirjoittaja kaukosäädin:En tiedä, ehkä oon ihan väärässä, mutta ehkä niiltä tarhantädeiltäkin alkaa keinot loppumaan, kun ovat monessa tapauksessa se ainoa taho mikä kasvattaa lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja saippuaa säästämättä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eskaripojalla pestiin, puhui ja tosi rumia eikä uskonut millään, muut vanhemmat myös valittivat tästä, erityislapsi kyseessä ja kotona kovat rangaistusmenetelmät käytössä ei niiden jälkeen kaunis puhe paljon tehoa, mutta saippua putsasi puheet.
Minunkin mielestä kunnon suunpesu palasaippualla on ihan hyväksi, jos puhe ei auta. Sanokoon hyssyttelijät ja laki mitä hyvänsä. Suosittelen suunpesua niin pienille kuin isommillekin.
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:En ole kuullut että tehtäisiin, mutta miksi ei saisi tehdä.
Siinä on rangaistus jutusta mitä ei saa tehdä. Ei meilläkään sillä saippualla koko suuta pestä edes isommalta, tippa fairya hammashajaan ja sillä jynssätään ne rumat sanat pois
Alkuperäinen kirjoittaja tytönjappojanmamma:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Olin joskus meidän pojasta puhumassa jonkun ammatti-ihmisen kanssa. Sanoin että päiväkodissa neuvoivat et jos pestäisiin suuta saippualla rumien puhumisen takia. Tää ammatti-ihminen melkein tuli silmille kun huusi et "SUUN PESEMINEN SAIPPUALLA LUOKITELLAAN LAPSEN PAHOINPITELYKSI!!!!!!!!!!!" Vielä perään karjui ettei päiväkodissa saa koskaan antaa tälläisiä neuvoja! Että silleen, empä sitten uskaltanut sanoa että pesty on.
On pahoinpitelyä!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja saippuaa säästämättä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eskaripojalla pestiin, puhui ja tosi rumia eikä uskonut millään, muut vanhemmat myös valittivat tästä, erityislapsi kyseessä ja kotona kovat rangaistusmenetelmät käytössä ei niiden jälkeen kaunis puhe paljon tehoa, mutta saippua putsasi puheet.
Minunkin mielestä kunnon suunpesu palasaippualla on ihan hyväksi, jos puhe ei auta. Sanokoon hyssyttelijät ja laki mitä hyvänsä. Suosittelen suunpesua niin pienille kuin isommillekin.
Mutta tästä lapset oppii palkäämään saippuaa ja pesua!!!ootpa tosi fiksu..saist tunkee sen saippuas sinne missä päivä ei paista!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja saippuaa säästämättä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eskaripojalla pestiin, puhui ja tosi rumia eikä uskonut millään, muut vanhemmat myös valittivat tästä, erityislapsi kyseessä ja kotona kovat rangaistusmenetelmät käytössä ei niiden jälkeen kaunis puhe paljon tehoa, mutta saippua putsasi puheet.
Mutta tästä lapset oppii palkäämään saippuaa ja pesua!!!ootpa tosi fiksu..saist tunkee sen saippuas sinne missä päivä ei paista!![]()
Just joo... Kääri vielä pumpuliin.
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Omat lapset ovat kotihoidossa, mutta kaverin lapset päiväkodissa. He ovat 2 ja 3-vuotiaat. Tuhmia sanoja oppineet sanomaan![]()
Päiväkodissa tädit pesevät suut oikeesti saippuallaMä oon luullut, että se on vaan semmonen sanonta :ashamed: Eihän 2-vuotias edes ymmärrä mitä sanat tarkoittaa :/