tosiasioilla on ikävä taipumus kopsahtaa päin naamaa kun vähiten odottaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
sainpas taas opetuksen... se pysäytti.. miksi olen tehnyt näin :ashamed:

poika leikki traktorinsa kanssa (tehtiin se pahvilaatikoista) meni ensin traktoriin istumaan ja käynnisti sen, nousi ulos autosta nosti käden suun eteen, laski alas ja puhalsi ulospäin... tätä katsoin kummastellen.. poika toisti asian ja kysyin mitäpä puuhaa...

tässä vastaus: ensin käynnistetään krattori, sitten noustaan ulos ja sitten poltetaan yksi putakki.... ihan niinkuin äitikin tekee...

malli oppimista pahimmillaan siis :o
pahamielihän mulle tuli, en mä halunnut lapselleni tätä opettaa :'(
kerroin sitten että se on asia mikä on tosi tyhmä, äiti ja mies on tosi tyhmiä kun niin tekevät ja että tuollainen ei kuulu leikkiin...

miksi, oi miksi näitä ei näe ennalta... :headwall: :headwall: :headwall:
noh, positiivinen puoli taitanee olla se että taisin vihdoin löytää sen selkärangan siihen lopettamiseen :ashamed: :snotty:

Niin, surullista ettei me aikuiset uskota että lapset ottavat meistä mallia. Hyvä sen sijaan, että sinä olet tajunnut sen nyt kun lapsi on vielä pieni. Nyt kun lopetat niin mitään peruuttumatonta ei ole tapahtunut :)

Niii-i... No mut hyvä jos toimii kannustimena. Musta on ihanaa polttaa se mun "salainen" rööki silloin tällöin, mutta en ikinä polttais lasten edessä. Mut mulla tupakka on sellainen bile-/stressitilanteen harvinainen herkku, en käytä päivittäin tai edes viikoittain...

Katottiin tytön kanssa sitä mainosta missä isällä on se maski naamalla eikä pysty puhumaan lapsensa kanssa. Tyttö totes, et äiti sullekkin voi käydä noi, etkö voisi lopettaa tupakan polttamista. Nyt olen ollut polttamatta koko tämän vuoden eli 24 päivää

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Katottiin tytön kanssa sitä mainosta missä isällä on se maski naamalla eikä pysty puhumaan lapsensa kanssa. Tyttö totes, et äiti sullekkin voi käydä noi, etkö voisi lopettaa tupakan polttamista. Nyt olen ollut polttamatta koko tämän vuoden eli 24 päivää

Mun isälle on käymässä noin (keuhkoahtaumatauti) mutta syöpä taitaa ehtiä tappamaan sen ensin.

kyllä se täytyy vaan lopettaa kun en mä halau että lapsen leikkeihin kuuluu tupakin poltto... ei sen tarvitse tuossa iässä sitä oppia että on "hyvä" tapa kun äitikin niin tekee :|

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
kyllä se täytyy vaan lopettaa kun en mä halau että lapsen leikkeihin kuuluu tupakin poltto... ei sen tarvitse tuossa iässä sitä oppia että on "hyvä" tapa kun äitikin niin tekee :|

Meidän pojan leikeissä se esiintyy toisinaan. Vaikutteita ei ole meiltä vanhemmilta saanut, koska itse en ole polttanut aikoihin lapseni nähden, minua hävetti se pahe niin paljon. :ashamed:
Lisäksi kun tuo poika urputtaa kummisedälleenkin tupakoinnista. Hirveä tupakointipoliisi.

Alkuperäinen kirjoittaja tyyhtynen:
Niii-i... No mut hyvä jos toimii kannustimena. Musta on ihanaa polttaa se mun "salainen" rööki silloin tällöin, mutta en ikinä polttais lasten edessä. Mut mulla tupakka on sellainen bile-/stressitilanteen harvinainen herkku, en käytä päivittäin tai edes viikoittain...

Itse olen ratkaissut tämän niin, että poltan lasten läsnäollessa vain pilveä, niin ei tule annettua mallia tupakoinnista.

Yhteistyössä