Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:hitto,olipas turha juttu,unohtakaa :'(
Mitä tällä tarkotit? :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:hitto,olipas turha juttu,unohtakaa :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:hitto,olipas turha juttu,unohtakaa :'(
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:hitto,olipas turha juttu,unohtakaa :'(
no ku mä en osannu sitä käyttää :'( jotenki kauheen vaikee,mä en ymmärrä mitä mun pitää siellä tehä:ashamed:
enkä mä löytäny sieltä oikeen ketään :/ ainakaan sellasta jonka oisin halunnu:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:ehkä mä opin,ehkä![]()
jos gloria saa koukutettua tohon hommaan sen (mun) nallekarhun niin sit mä varmaan jään ihan koukkuun
![]()
*ei mitään taka-ajatuksia ollu sinne rekisteröidyttyä*![]()
:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:ehkä mä opin,ehkä![]()
jos gloria saa koukutettua tohon hommaan sen (mun) nallekarhun niin sit mä varmaan jään ihan koukkuun
![]()
Tän mä kyllä arvasinkin. Miks muuten sä olisitkaan sinne liittynyt |O Jos SE sinne liittyy niin MÄ kyllä lähettelen sille jos jonkinmoista viestiä:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:ehkä mä opin,ehkä![]()
![]()
Tän mä kyllä arvasinkin. Miks muuten sä olisitkaan sinne liittynyt |O Jos SE sinne liittyy niin MÄ kyllä lähettelen sille jos jonkinmoista viestiä:heart:
![]()
![]()
ai meinaatko SÄ nyt sitä K.L:ää??
sä saat sitteki pitää sen,mä oon nyt niiiin in love tähän nallekarhuun :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mitä mä sit saan? :'( :snotty: