Totaali oireettomuus piinaviikolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MiiJane76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MiiJane76

Jäsen
19.03.2010
818
0
16
Espoo
Eli kyselen näin, koska itse havahduin äsken, että hitsi menkkojen pitäisi alkaa lauantaina ja mulla ei oo mitään oireita. Ei oo tissit kipeenä, en juokse pissalla, ei oo kylmä, en kiukkuile..

Ainoa, mitä on-- nälkä-- himoitsen KUORITTUA kurkkua, hampurilaisen pihviä ja tomaattitonnikalaa. Viime viikosta alkaen on tuntunut, että ois virtsarakontulehdus tulossa, mutta ei.. Jotenkin alapää tuntuu oudolta.

Nälkähän on yksi pms-oire.

Ovulaatio oli tosi selkee ja voimakas alavatsakipuineen ja plussatesteineen. Sen jälkeen lähti tissien aristuskin pois. :D

Suussa on tunne, että joku ois tehnyt tarpeensa sinne. :D

Itekseen mietin, kuinka hassua oikeesti on se, että välillä ( aina ) ne ns. oireet tulee ja sitä on niin varma olevansa raskaana ja nyt ei siis mitään tavallisten oireiden tapaista.

Tietty toivon tärppiä, mutta toisaalta en oikein usko siihen..

Kokemuksia tälläisitä kierroista??

Alkuperäinen kirjoittaja MiiJane76:
Suussa on tunne, että joku ois tehnyt tarpeensa sinne. :D

en nyt vastaa kysymykseesi, mutta pakko kommentoida tätä...
mulla oli jossain vaiheessa raskautta sellanen tunne suussa, että se olis ollu rasvattu voilla. siis söin mitä tahansa, hedelmää, kasviksia, mitä vaan, niin suu tuntui rasvatulta. just niinku olis syöny jotain toooooosi rasvasta. =) se tunne oli inhottava kun vielä oli kauhee pahoinvointi päällä eikä voinu sietää mitään rasvasta.

Yhteistyössä