Totaalikieltäytyjä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitäs nyt?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitäs nyt?

Vieras
Apua!
Meidän pikku mies 2.2 kk on alkanut kieltäytymään pullosta. Vauva on täysimetyksellä, mutta olen aina pullosta antanut maitohappobakteerit ja isä pullotellut, kun olen ollut poissa. Nyt muutamana päivänä ei ole suostunut pullosta ottamaan ja äsken alkoi aivan raivona huutamaan, kun yritin pulloa. Vaistomaisesti ajattelin, että voi poika rukkaa, vääntääköhän vatsaa, joten annoin tissiä ja yllättäen kaveri rauhoittui kynsiin! Niinpä. Eli siis vain ei todellakaan halunnut syödä pullosta. Äsken oli nälkäinen, ettei siitäkään pitäisi olla kyse.
Apua, neuvoja! Enhän pääse ikinä mihinkään, jos kaveri syö vain tissiä ja rauhoittuu vain äidin sylissä!

Meillä syötiin kans pullosta 4kk asti, mutta sen jälkeen ei enää kelvannut. Eli mulla ei ole antaa mitään neuvoja, oli vaan totuttava siihen, että vähään aikaan ei pääse itsekseen mihinkään. Ei se kuitenkaan loppujen lopuksi pitkä aika ole, kun jo kiinteitä voi antaa. Sitten pääsee taas käymään itsekseenkin jossain, kun joku muukin voi syöttää.

meillä kieltäydytään nyt soseista ja jopa vellistä joka tähän saakka on kadonnut hyvin vilkkaasti pullosta!! vain maito kelpaisi... nyt kun on ollu vähän väsy päivä niin tänään en oo yrittänytkään tarjota muuta. mutta huomenna varmaan taistellaan taas. yritän saada noita kumpaakin menemään edes vähän, jos jossain vaiheessa sit lopettais vastaanpanemisen. vaavi tulee nyt juuri 5 kk, joten pärjää kyllä vielä päivän pelkällä maidollakin. toisethan ei edes vielä tarjoa muuta. että ei mun kai pitäis niin huolissani olla..

Oletteko kokeilleet hörpytysmukia tai sitten ihan nokkamukia? Itselläni ei ole kokemusta kummastakaan kapistuksesta, mutta olen kuullut, että toiset syövät innoissaan näistä, mutta pulloon eivät todellakaan koske.

Uusimmat

Yhteistyössä