totaalinen reps

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hehheh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hehheh"

Vieras
Katsottiin 6-vuotiaan tytön kanssa Tanssii tähtien kanssa ja kun Jarppi lopuksi kävi hajareisin Anskun päälle niin tyttö totesi silmät pyöreänä että kauheeta, tuostahan voi tulla vaikka lapsi...
Minä sitten kysymään että mitä ihmettä, kuinka niin?
Tyttö totesi että pojat eskarissa olivat sanoneet että lapsia tehdään niin että nainen menee makaamaan ja mies menee päälle.
Repesin ihan totaalisesti kun yritin selittää sitten lapselle elämän totuuksia :D

• Tykkää
Reactions: karma
:D

Meillä taas revettiin kun luin 3veelle iltasatua ja sanoin vahingossa "sorsaperse ui lammella...",piti tietty olla sorsaperhe. Pieni pyysi koko ajan "sano se uudelleen! Hih hih!" No,eihän se tässä nyt niin hauskalta vaikuta... :D

• Tykkää
Reactions: säpäle
:D Mulle ja mun kavereille joskus aikanaan "isot pojat" kertoi, että lapsia tulee, kun nainen ja mies menee päällekkäin ja sit ähkii... se ähkiminen oli tärkeetä, muuten ei lapsia tullut...

[QUOTE="vierailija";24882036]:D

Meillä taas revettiin kun luin 3veelle iltasatua ja sanoin vahingossa "sorsaperse ui lammella...",piti tietty olla sorsaperhe. Pieni pyysi koko ajan "sano se uudelleen! Hih hih!" No,eihän se tässä nyt niin hauskalta vaikuta... :D[/QUOTE]

Osu ja uppos:D
Hih

Mä rallattelin eilen lapselle jotain tähän tyyliin "Äidin oma kultapossu, kaikista KULLEISTA rakkain..eiku oho.."

[QUOTE="possu";24882067]Osu ja uppos:D
Hih

Mä rallattelin eilen lapselle jotain tähän tyyliin "Äidin oma kultapossu, kaikista KULLEISTA rakkain..eiku oho.."[/QUOTE]

:D

hoitolapsi kertoi että jos nainen juo liikaa maitoa se saa vauvan. Arvatkaa olinko siinä tukehtua maitooni just raskautuneena itse. (terkkuja hänen äidilleen jos tätä luet)

sain epämääräisesti köhittyä ettei niitä vauvoja niin tehdä. Selittäkööt omat vanhempansa tarkemmin.

Nämä on aina kyllä niin hauskoja

Yhteistyössä