totisin tosi tämäkin, uskokaa pois!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mrs Cunningham
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mrs Cunningham

Vieras

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200808218141719_uu.shtml

Mulle kävi köpösti synnärillä; eivät osanneet laittaa sitä epiduraalia oikeaan paikkaan ennenkuin vasta neljännellä pistolla! Pelkäsin tosissani että halvaannun siihen, just ton selkäytimeen piston takia... Ihmiset on naureskelleet ettei siinä mitää vaaraa ole, mutta tämä uutinen osoittaa kyllä muuta :(

Aika riskaabeleja juttuja tuohon synnyttämiseenkin liittyy, vaikka tuo ko uutinen nyt miehelle sattuneesta asiasta kertookin.

Mulla oli yhdellä tuttavalla toinen puoli kropasta reilut 2 viikkoa halvaantuneena epiduraalin jälkeen.Lääkärillä kävi pieni kämmi ja tuttavalta lähti tunto kokonaan toiselta puolen kroppaa.Naama roikkui ja raajat oli toimintakyvyttömät.Onneksi kaikki palautui normaaliksi ajanmyötä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Mulla oli yhdellä tuttavalla toinen puoli kropasta reilut 2 viikkoa halvaantuneena epiduraalin jälkeen.Lääkärillä kävi pieni kämmi ja tuttavalta lähti tunto kokonaan toiselta puolen kroppaa.Naama roikkui ja raajat oli toimintakyvyttömät.Onneksi kaikki palautui normaaliksi ajanmyötä.

Tuttusi varmaan teki asiasta valituksen ja korvaushakemuksen hoitovirheestä?!

Just toi oli mun pahin pelko koko synnytyksessä :/

Mulla muutenkin piikkikammo ja sitten olin kans kuullut että voi halvaantua jos huonosti käy, no onneksi ei käynyt huonosti.

ei ne lääkäritkään virheettömiä ole.. epiduraalinlaitossa on millin kymmenesosista kiinni, et meneekö se epiduraalitilaan vai selkäytimeen (!) ne on ihan peräkkäin ihmisessä.

Alkuperäinen kirjoittaja viras:

Jep,jep :)

Ei ole kauaa aikaa tästä ja KYS:ssä tapahtui

Mullakin inhottavia kokemuksia epiduraalin laittamisesta. Ekassa sektiossa lääkäri laittoi pudutusta lähes tunnin! Mulla oli koko selkä täynnä niitä pistoskohtia...

Alkuperäinen kirjoittaja viras:

Jep,jep :)

Ei ole kauaa aikaa tästä ja KYS:ssä tapahtui

Hyvä homma, että piti oikeuksistaan kiinni!

Yhteistyössä