Tottelisitteko toivetta olla viemättä lahjaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
ollaan viiden vuoden tauon jälkeen menossa mun faijan luo moskovaan ja oon miettiny pääni puhki mitä voisi viedä.
koriste-esineitä heillä on ihan tarpeeksi, isä ei arvosta mitään hajuvesilahjoja ja kaiken kukkuraksi pyysi etten tuhlaisi rahojani.
mut tuntuu tosi typerältä mennä tyhjin käsin kun hekin täällä käydessään toivat mulle lahjoja vaikka itekki pyysin etteivät toisi :/

Mun hyvä ystävä kun täytti 30v sani, ettei mitään lahjoja sitten tuoda, no vein lasivuokia kokonaisen sarjan, ihan kaupan pahveissa ja muovikassissa, sanoin että, kun ei saanut tuoda lahjaa niin kipasin vaan kaupasta tuliaisia :whistle:
Vuoat tuli tarpeeseen, siksi siis semmoista arkitavaraa myöskin kun ei lahjaa saanut kerran viedä.
Ruusuja vein oikeita 29 ja sinne sekaan tunkesin yhden lasisen.

Ihan oli mielissään kuitenkin ;)

Vie jotakin pientä vaikka =)

Alkuperäinen kirjoittaja hulmus:
"Suomi-paketti": ruisleipää, salmiakkia jne.
Tai kukkia.

Tosi hyvä idea! Ja eihän sen pakko kallista ole olla, ajatus ja teidän vierailu kuitenkin varmaan tärkein.

Suomalaista suklaata, ksylitol-purkkaa, sinappia... tai vaikka kossupullo :)

Onko sun isäs innokas käymään datsalla ja onko sillä siellä puutarhaa? Jos on, niin vie jotain sinne, vaikka kauniit ulkokyntteliköt tai Fiskarssilta jotain laadukasta puutarhatyökalua? (vastaava lahja oli meidän sukulaisille Moskovaan todella riemulla vastaanotettu)

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Yritä löytää jostain myynnissä olevia kuivattuja tatteja tai kerää ja kuivaa itse. Kaikki venäläiset rakastavat tatteja.

muuten hyvä idea mut meidän mummolla on kesämökki josta saa ihan kaikkea mahdollista koko perheen ja tuttavienkin käyttöön moneksi viikoksi... isot pottumaat, vielä suurempi mansikkamaa, vattupensaitakin löytyy ja sienimetsää niin paljon et siel voi eksyä! kasvattaa porkkanoita, herneitä, karviasmarjoja, minttua, punasta ja mustaa viinimarjaa... mitähän kaikkee vielä huh huh :D

Yhteistyössä