A
am
Vieras
Jos on kerran mökki, niin vie jotkut kauniit lyhdyt tai tuikut. Aarikkaa tai jotain vastaavaa jota saa vaikka Stokkalta tai Sokokselta. Nättejä ja jos on iso talo, niin niitä ei ole koskaan liikaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onkse loukkaus?
Alkuperäinen kirjoittaja am:Jos on kerran mökki, niin vie jotkut kauniit lyhdyt tai tuikut. Aarikkaa tai jotain vastaavaa jota saa vaikka Stokkalta tai Sokokselta. Nättejä ja jos on iso talo, niin niitä ei ole koskaan liikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Vie jotain itsetehtyä.
kuten? aikaa olisi ihan vaan muutama päivä koska oon töissä nyt niin paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Vie jotain itsetehtyä.
Nättiin kehykseen susta ja pojista yhteiskuva![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Vie jotain itsetehtyä.
Nättiin kehykseen susta ja pojista yhteiskuva![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:tai sitte vie reiskathttp://www.reino.fi/mallisto.html
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:tai sitte vie reiskathttp://www.reino.fi/mallisto.html
![]()
omg, ei ikinä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Mä aattelin faijalle tehä jonkun kuvapalvelun kautta sellasen kirjan 60-vee lahjaks, missä on kuvia faijan nuoruudesta eteenpäin, siihen asti kun ne on eronnut mutsin kanssa. en tiä onks tyhmä idea, mut en oikein muutakaan keksi |O
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Mä aattelin faijalle tehä jonkun kuvapalvelun kautta sellasen kirjan 60-vee lahjaks, missä on kuvia faijan nuoruudesta eteenpäin, siihen asti kun ne on eronnut mutsin kanssa. en tiä onks tyhmä idea, mut en oikein muutakaan keksi |O
hei joo!!! musta ja pojista kalenteri vuodelle 2010!!! hemmetin hyvä idea :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:joulukuulle pojista joku tonttukuva
teemat vähä kuukausien mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:joulukuulle pojista joku tonttukuva
ei oleeee :'( meillä vähän tonttukuvat jääny välistä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:LavastaHatut vaan päähän
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:joulukuulle pojista joku tonttukuva
ei oleeee :'( meillä vähän tonttukuvat jääny välistä...
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:LavastaHatut vaan päähän
eikö oiski hauska kuva ku veisin ne nurmikolle kuusen juurelle istuun tonttulakit päässä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:LavastaHatut vaan päähän
eikö oiski hauska kuva ku veisin ne nurmikolle kuusen juurelle istuun tonttulakit päässä?![]()