Tottelisitteko toivetta olla viemättä lahjaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos on kerran mökki, niin vie jotkut kauniit lyhdyt tai tuikut. Aarikkaa tai jotain vastaavaa jota saa vaikka Stokkalta tai Sokokselta. Nättejä ja jos on iso talo, niin niitä ei ole koskaan liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja am:
Jos on kerran mökki, niin vie jotkut kauniit lyhdyt tai tuikut. Aarikkaa tai jotain vastaavaa jota saa vaikka Stokkalta tai Sokokselta. Nättejä ja jos on iso talo, niin niitä ei ole koskaan liikaa.

mä oon partylitea miettinytkin, mut ainakin tästä ketjusta oli se hyöty et leivon keksejä sinne =) mut onhan siel mummot ja sisko sekä äitipuoli vielä...

Mä aattelin faijalle tehä jonkun kuvapalvelun kautta sellasen kirjan 60-vee lahjaks, missä on kuvia faijan nuoruudesta eteenpäin, siihen asti kun ne on eronnut mutsin kanssa. en tiä onks tyhmä idea, mut en oikein muutakaan keksi |O

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Mä aattelin faijalle tehä jonkun kuvapalvelun kautta sellasen kirjan 60-vee lahjaks, missä on kuvia faijan nuoruudesta eteenpäin, siihen asti kun ne on eronnut mutsin kanssa. en tiä onks tyhmä idea, mut en oikein muutakaan keksi |O

hei joo!!! musta ja pojista kalenteri vuodelle 2010!!! hemmetin hyvä idea :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:

hei joo!!! musta ja pojista kalenteri vuodelle 2010!!! hemmetin hyvä idea :hug:

:D:D joulukuulle pojista joku tonttukuva :p teemat vähä kuukausien mukaan.

Yhteistyössä