Töttöröö olo cipralexista:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sekavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sekavaa

Vieras
Eilen otin ekan pillerin, ja siitä en muuta huomannut kun että olo meni tooosi väsyneeksi. Tänään aamulla heräsin suht koht pirteänä, mutta reilu tunti cipralexin ottamisen jälkeen iski kamala väsymys, ja sellainen epätodellinen, sumuinen olo. Keskittymiskyky katosi, tuntuu että olen ihan "töttöröö", siis sekava jotenkin. Istun tässä sohvan nurkassa, enkä pysty tehdä mitään, kun päää ei toimi ollenkaan!!!!!! Ihankuin lääke olis jotenkin "noussut hattuun". Mietin vaan että enhän minä pysty hoitamaan edes juoksevia asioita, jos tää aina humahtaa tällai päähän tää lääke. Auton rattiin en meinaan uskalla tällä ololla mennä, sillä reaktiokykyä ei ole nyt ollenkaan...
Vai olisko fiksumpi siirtää lääkkeen otto iltaan??

Mielipiteitä/kokemuksia?

Joo, ne onkin karseeta myrkkyä. Itse syön juuri tuon takia Mäkikuismaa (Hyperiforce Nova) , saa apteeksita ilman reseptiä eikä takuulla oo sumuinen olo, mutta vaikutus mielialaan 100000x parempi jo parissa viikossa.

Nuo mielialapaskat mitä psykiatrit työntää pitäis lailla kieltää!

no just tilitin väsymystä lääkärille, ja sanoi että ei aiheuta väsymystä. tuli sellanen totaalinen väsy, että piti vaan nukkua. se sano, että johtuu jostain muusta kun cipralexista.

Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
no just tilitin väsymystä lääkärille, ja sanoi että ei aiheuta väsymystä. tuli sellanen totaalinen väsy, että piti vaan nukkua. se sano, että johtuu jostain muusta kun cipralexista.

Lääkärit on niin hanurista, tosiaankin ne väsyttää, ajatus sumenee ja olo on kuin lievässä kännissä koko ajan...Ei ehkä masenna, mut ei paljon nauratakaan. Vittumaista että tuommoseen oloon käsketään vaan totutella!

Pääasiassa ne kyllä piristää, mutta aloitus oireet voi olla moninaisia.
Mä nukuin 20 tuntia vuorokaudessa jossain omassa maailmassa kun aloitin Cipralexit, joten vaikea sanoa oliko aloitus oireita, ite en huomannu kun positiivisia vaikutuksia.

minä olin väsynyt ja vittuuntunut vielä 4vk:n jälkeenkin, lääkäri sano että menee 2-4vk ennen kuin näkee vaikutuksen joo näki kyllä ei sopinut mulle, nyt on toinen lääkekuuri menossa ja ei vaikutusta.

psykiatrin lohduttavat sanat oli viime kerralla voi olla ettei kesään mennesäkään olla löydetty sulle sopivia lääkkeitä, kun mun oireet on niin hankalat... paikuttaa päätään seinään ja yrittää kestää tätä jatkuvaa väsymystä ja ärstymystä.

Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Juu eipä ne oireet mitään kun alottaa ne pillerit...mutta kun lopettaa niin voi taivas! Mä olin ihan pihalla, se oli ihan järkyttävää!!!!!

että sitä odotellessa...

Hih, no syö nyt ensin jonkun aikaa niitä :D Älä vielä huoli tuosta lopetuksen jälkeisestä elosta :hug:

Juu eipä ne oireet mitään kun alottaa ne pillerit...mutta kun lopettaa niin voi taivas! Mä olin ihan pihalla, se oli ihan järkyttävää!!!!!

että sitä odotellessa...

Hih, no syö nyt ensin jonkun aikaa niitä :D Älä vielä huoli tuosta lopetuksen jälkeisestä elosta :hug:

vuodeksi niitä määrättiin. ensin sano että puoli vuotta pitäis jatkaa, mutta mun tapauksessa vuosi, ettei uusi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä olin väsynyt ja vittuuntunut vielä 4vk:n jälkeenkin, lääkäri sano että menee 2-4vk ennen kuin näkee vaikutuksen joo näki kyllä ei sopinut mulle, nyt on toinen lääkekuuri menossa ja ei vaikutusta.

psykiatrin lohduttavat sanat oli viime kerralla voi olla ettei kesään mennesäkään olla löydetty sulle sopivia lääkkeitä, kun mun oireet on niin hankalat... paikuttaa päätään seinään ja yrittää kestää tätä jatkuvaa väsymystä ja ärstymystä.

Oikeesti, kannattaa kokeilla Hyperiforce Novaa! Mä itte sain siitä todella ison avun eikä tssä ole mitään muuta syytä mainostaa koko juttua. Olin jo menettänyt toivoni, mut nyt kevätkin maistuu ja tuoksuu ja ilo kuplii rinnuksessa=)

Miten lopetit?
Mä lopetin oikeastaan ihan väärin, kun unohdin hakea viimisen purkin ja loppuvaiheessa alko motivaatio lääkkeen syöntiin olla ihan tiessään, kun tunsin itteni jo ihan terveeksi, eli viiminen viikko meni suunilleen niin, että jokatoinenpäivä otin lääkkeen. Mulle ei tullu muuta, mutta vähän päänsärkyä oli.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Miten lopetit?
Mä lopetin oikeastaan ihan väärin, kun unohdin hakea viimisen purkin ja loppuvaiheessa alko motivaatio lääkkeen syöntiin olla ihan tiessään, kun tunsin itteni jo ihan terveeksi, eli viiminen viikko meni suunilleen niin, että jokatoinenpäivä otin lääkkeen. Mulle ei tullu muuta, mutta vähän päänsärkyä oli.

Lopetin varmaan pöljästi että naps ja kops. Tuntui vaan että eipä tämä elo erilaiselta tunnu niidenkään kanssa.
Ja nyt elämä on oikeastaan ollut laiffia ilman niitäkin :D
Suurinpiirtein vuoden päivät niitä söin...

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Miten lopetit?

Lopetin varmaan pöljästi että naps ja kops. Tuntui vaan että eipä tämä elo erilaiselta tunnu niidenkään kanssa.
Ja nyt elämä on oikeastaan ollut laiffia ilman niitäkin :D
Suurinpiirtein vuoden päivät niitä söin...

Joo, nehän pitäs lopettaa niin, että ensin ½ tablettia viikon ajan. Ja tommosta jokatoinenpäivä systeemiä kun mä harrastin, ei sais harrastaa ollenkaan :snotty:

Oli mullakn alkuun väsymystä ja pahoinvointia ja kaikenlaista. Viikon parin kuluessa helpotti ja myöhemmin alkoi mielialakin nousta. Ei ole ollut väsymystä tai pöhnäistä tms oloa myöhemmin tai muutakaan joka estäisi esim. ajamisen tai muut tarkuutta vaativat hommat. Että koita kestää, tuo menee ohi :)
Äläkä tosiaan lopet:)a yhtäkkiä, lääkitys pitää purkaa vähitellen, voi tulla tosi ikävä oireita muuten

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Oli mullakn alkuun väsymystä ja pahoinvointia ja kaikenlaista. Viikon parin kuluessa helpotti ja myöhemmin alkoi mielialakin nousta. Ei ole ollut väsymystä tai pöhnäistä tms oloa myöhemmin tai muutakaan joka estäisi esim. ajamisen tai muut tarkuutta vaativat hommat. Että koita kestää, tuo menee ohi :)
Äläkä tosiaan lopet:)a yhtäkkiä, lääkitys pitää purkaa vähitellen, voi tulla tosi ikävä oireita muuten

Eli mieliala nousee viiveellä...

Ja voi luoja tätä väsymystä!! Voisin vain maata, maata ,maata :(
Keho tuntuu raskaalta ja voimattomalta, eikä mihinkään jaksa tarttua. Melkoinen tainnutus pilleri näin ensalkuun!

Mä oon piristynyt nyt parin päivän jälkeen=ei nukuta koko ajan. Pahoinvointia on vähän.
Luontaistuotteisiin en enää koske, niissä on jo ne varoitustekstit ihan älyttömiä ja mäkikuisma ainakin mulle sai ihan hirveet oireet :x

En kovin herkästi yleensä syö lääkkeitä mutta mulla cipralex autto aikaisemmin ja nyt tuli taas notkahdus, paha sellainen joten ilolla otin tuon takaisin.

Yhteistyössä