Tämä keskustelu on edennyt seuraavalla tavalla. Nimimerkki vierailija (en minä) kirjoitti:
Ilmeisesti sinä vastasit:
Minä vastasin tähän:
Tähän sinä kommentoit, että:
Viesteistäsi saa kuvan, että olet jatkuvasti ollut perillä siitä, että Obama oli varsinainen sotaloordi verrattuna Bushiin ja pidät niitä, jotka kokevat asian yllätyksellisenä jotenkin yksinkertaisina. Asetut muiden yläpuolelle. Niinpä vastasin:
Tästä voi helposti päätellä, että ajatus 138 maan nimeämisestä on kontekstia luova sivuhuomautus keskusteluun. 138 maata on todella suuri määrä. Tavallinen ihminen ei luultavasti osaa edes lonkalta nimetä niin monta maata puhumattakaan siitä, että olisi pelkkiä YLE:n uutisia seuraamalla perillä siitä, että USA suoritti Obaman aikana sotilasoperaatioita noin monen valtion alueella. Se on todellakin yllättävä fakta. Niin tai näin, kyseessä ei ollut mikään vaatimus yhtään mistään.
Tämä keskustelu tuo mieleen tämän uutisen:
https://yle.fi/uutiset/3-9767839
Nettikeskustelussa pitää aina yrittää muistaa, että vastapuolella saattaa ollakin ihminen, joka ei ymmärrä lukemaansa.