V
vierailija
Vieras
Jannen alkoi kertoa totuutta :- Olin 12 vuotiaana vanhempieni kanssa kyläilemässä serkkujeni luona.
Serkut, Tiina ja Saija, olivat 13 ja 14 vuotiaita. Olimme lapsuus aikana viettäneet paljon aikaa yhdessä. He asuivat maatalossa jossa oli paljon leikkipaikkoja joten viihdyin siellä hyvin. Lähellä oli järvi ja heillä oli sauna rannassa. Oli lämmin kesäpäivä ja totuttuun tapaan sauna lämpeni lähes koko päivän.
Olimme tyttöjen kanssa uimassa ja saunomassa. Kun istuimme löylyissä Saija kysyi että kuka uskaltaa mennä nakuna uimaan.
- No kuka vaan, sanoi siihen Tiina. Vai mitä Janne?
- No niin kai, vastasin.
Tiina alkoi heti riisumaan. Pienet rintojen alut tulivat esiin kun hän riisui bikineistä yläosan. Bikinihousujen alta paljastui häpykumpu jossa oli pientä karvoitusta. Katsoin ihaillen serkkuni alastomuutta.
Tiina hymyili.
Myös Saija riisuutui. Hänen rintansa olivat aika paljon isommat kuin siskollaan.Olin nyt kahden alastoman tytön kanssa saunassa ja he vaativat myös minua riisumaan uimahousut.
Tunsin että minulla oli puolittainen seisokki, aivan kuin usein aamulla kun pissatti yön jälkeen. En olisi kehdannut uikkareita poistaa mutta tytöt vaativat koska olin luvannut uida nakuna.
Riisuin uimahousut ja peitin puolittain jäykän kalun käsilläni.
- Ota kädet pois edestä. Sä olet nähnyt meidän pimpit niin mekin halutaan nähdä sun kalu, vaati Saija.
Otin kädet sivuun.
- Käy seisomaan tuohon alemmalle lauteelle, sanoi Saija.
Ja minä kävin ja käännyin heihin päin. Mua jännitti ja tuntui ihanan kutittavalta kun tytöt katsoivat. Kalu alkoi nykien nousta ylöspäin ja suureni ja jäykistyi.
Tytöt kikattivat.
- Saanko koskea siihen, kysyi Tiina.
Nyökkäsin posket punaisina.
Tiina otti varovasti kaluni käteen ja puristeli sitä. Se kasvoi täyteen mittaan.
-Tuntuu kovalta ja silti pehmeältä.
Myös Saija halusi koskea siihen. Hän otti kahden käden sormilla kiinni ja veti juureen päin jolloin esinahka vetäytyi ja terska tuli esiin.
- Ihanan näköinen, kehui Saija.
Hän pyöritteli sormiaan terskan ympäri.
Tunne oli huumaava ja kalu vapisi kiihtymyksestä.
- Nyt mennään uimaan, hihkaisi Tiina. Sitten mennään pihamökkiin.
Juoksimme järveen jossa seisokkini laskeutui.
Pihamökkiin menimme jälleen pukeutuneina mutta heti kun Saija lukitsi oven hän alkoi repiä multa shortseja jalasta. Pistin ensin vastaan mutta annoin lopulta periksi. Olin taas nakuna.
Istuin mökin lattialla. Saija komensi Tiinaa riisumaan ja otti itsekin kaikki vaatteet pois.
- Tahdotko katsoa, kysyi Saija istuttuaan tuolille jalat levällään.
Nyökkäsin tuntien taas vipinää jalkovälissäni. Saija levitti punertavaa pilluaan nähtäväkseni. Hän työnsi sormea sisäänsä.
Mulla oli taas täysi seisokki. Katsoin kuinka sormi liikkui pillussa ja kuulin Saijan huokailun.
- Mennään sängylle, hän sanoi. Tiina myös. Käy selälleen ja tee niinkuin minä.
Saija levitti koukistetut jalat ja Tiina teki samoin. Kaksi ihanaa pillua oli edessäni.Saija siveli rintojaan joissa nännit kasvoivat.
- Tahdotko työntää sormen sinne?
Työnsin varovasti sormea sisemmälle pieneen kosteaan pilluun. Saija hymyili ja liikutti lantiota niin että sormi upposi kokonaan lämpöiseen koloon.
- Työntele sitä sisään ja ulos. Hitaasti.
Oma kaluni seisoi terska paljaana enkä malttanut olla koskematta siihen samalla kun työntelin sormea voihkivan Saijan pillussa.
Yht äkkiä Saija tempaisi itsensä irti laittaen jalat ristiin.
- Multa meinasi tulla, hän sanoi virnistellen.
Vähän ihmettelin mitä hän tarkoitti mutta annoin asian olla.
- Tee nyt sama Tiinalle, Saija sanoi nousten istumaan.
Tiina odotti jalat levällään. Kun työnsin sormen varovasti sisään hän voihkaisi ja sulki jalkansa niin että käteni jäi reisien väliin jumiin.
- Ei älä. En halua .
Vedin käteni pois hiukan pettyneenä.
- Janne. Käy sinä selälleen. Antaa Tiinan olla omineen.
Asetuin selälleni kalu kovana. Saija otti sen käteensä mikä tuntui hyvälle. Hän polvistui viereeni pitäen kalua kädessä ja alkoi nuolla terskaa. Tuntui kuin olisin saanut sähköiskun.
- Tiina tuu sinäkin maistamaan, kuulin Saijan kehotuksen.
Tiina katsoi hetken ja nuolaisi varovasti. Sitten Saija näytti mallia. Hän upotti kaluni suuhunsa. Pää nousi ja laski ja kalu liukui suussa.
Tiina pyysi että saisi kokeilla samaa. Olin päästä pyörällä kun tytöt imivät minua vuorotellen
Tiina kiihottui tuosta niin paljon että kävi jalat levällään viereeni ja pyysi minua työntämään sormea pilluun.
Saija katseli kun sormi liikkui siskon pillussa. Hän sormeili omaansa polviasennossa.
Tiinan pienet rintojen alut turposivat ja nännit kasvoivat.
Lantiotaan villisti pyörittäen hän valitti ja voihki kunnes tunsin pillun supistuvan sormen ympärillä orgasmin tullessa.
Selkä nousi kaarelle, jalat menivät taas kiinni ja nykäisin käden pois.
- Uuh. Tuntui jo liian hyvälle, huokaili Tiina.
- Nyt Janne nouse seisomaan, kehotti Saija.
Nousin kulli pystyssä seisomaan.
Saija aloitti heti imemään sitä.
En voinut pysyä liikkumatta vaan työnsin pakonomaisesti kullia syvälle nieluun. Välillä Tiina otti vuoron. Huokailin ja nautin.
Omituinen koko vartaloa vapisuttava aalto tuntui tajuntaa räjäyttävältä.
Kulli paisui ja alkoi sylkeä Saijan suuhun spermojani.
Saija irtaantui ja runkkasi loput liemet pienille rinnoilleen.
Tiina katsoi vieressä hymyillen.
- Olipa ihanaa, hän totesi.
- Hei. Minä oon vielä saamatta, Saija sanoi ja kävi selälleen alkaen runkata.
- Janne tee mulle sama kuin Tiinalle.
Olin vielä orgasmin jälkimainingeissa niin että vapisin.
Tyydytin kuitenkin Saijaa sormella.
Kalu ei edes veltostunut kun katselin spermoja Saijan rinnoilla ja leualla ja työnsin hänelle orgasmin. Saija jäi makaamaan jalat levällään lattialle.
Tiina kysyi saisiko hänkin imeä niin että suihkuttaisin nesteet hänenkin päälleen.
- Se näytti niin ihanalle. Saanhan.
Nousin taas seisomaan ja Tiina otti kaluni suuhun aloittaen terskan imemisen. Kun kalu upposi syvemmälle suuhun tuntui kuin lasti alkaisi tulla. Mutta se oli vain tunne. Kalua ja koko lantion seutua suorastaan poltteli. Kulli liikkui suussa ja vihdoin spermat tuli. Tiina otti ensimmäisen ruiskauksen suuhun ja loput rinnuksilleen katsellen kuinka kalu nytkähteli saatellessaan spermoja ulos.
- Näyttää ihanalle ja maistuu jännälle, hän totesi.
Minä istuin lattialle hyohottaen ja vähän täristen.
Oli pitkään hiljaista. Kaikkia kai vähän nolotti.
Saija ehdotti uimaan menoa, siellä voisimme peseytyä samalla.
Olimme kaikki samaa mieltä että äskeinenboli kivaa ja jännää.
Se oli ensimmäinen seksikokemukseni päätti Janne avautumisen.
Serkut, Tiina ja Saija, olivat 13 ja 14 vuotiaita. Olimme lapsuus aikana viettäneet paljon aikaa yhdessä. He asuivat maatalossa jossa oli paljon leikkipaikkoja joten viihdyin siellä hyvin. Lähellä oli järvi ja heillä oli sauna rannassa. Oli lämmin kesäpäivä ja totuttuun tapaan sauna lämpeni lähes koko päivän.
Olimme tyttöjen kanssa uimassa ja saunomassa. Kun istuimme löylyissä Saija kysyi että kuka uskaltaa mennä nakuna uimaan.
- No kuka vaan, sanoi siihen Tiina. Vai mitä Janne?
- No niin kai, vastasin.
Tiina alkoi heti riisumaan. Pienet rintojen alut tulivat esiin kun hän riisui bikineistä yläosan. Bikinihousujen alta paljastui häpykumpu jossa oli pientä karvoitusta. Katsoin ihaillen serkkuni alastomuutta.
Tiina hymyili.
Myös Saija riisuutui. Hänen rintansa olivat aika paljon isommat kuin siskollaan.Olin nyt kahden alastoman tytön kanssa saunassa ja he vaativat myös minua riisumaan uimahousut.
Tunsin että minulla oli puolittainen seisokki, aivan kuin usein aamulla kun pissatti yön jälkeen. En olisi kehdannut uikkareita poistaa mutta tytöt vaativat koska olin luvannut uida nakuna.
Riisuin uimahousut ja peitin puolittain jäykän kalun käsilläni.
- Ota kädet pois edestä. Sä olet nähnyt meidän pimpit niin mekin halutaan nähdä sun kalu, vaati Saija.
Otin kädet sivuun.
- Käy seisomaan tuohon alemmalle lauteelle, sanoi Saija.
Ja minä kävin ja käännyin heihin päin. Mua jännitti ja tuntui ihanan kutittavalta kun tytöt katsoivat. Kalu alkoi nykien nousta ylöspäin ja suureni ja jäykistyi.
Tytöt kikattivat.
- Saanko koskea siihen, kysyi Tiina.
Nyökkäsin posket punaisina.
Tiina otti varovasti kaluni käteen ja puristeli sitä. Se kasvoi täyteen mittaan.
-Tuntuu kovalta ja silti pehmeältä.
Myös Saija halusi koskea siihen. Hän otti kahden käden sormilla kiinni ja veti juureen päin jolloin esinahka vetäytyi ja terska tuli esiin.
- Ihanan näköinen, kehui Saija.
Hän pyöritteli sormiaan terskan ympäri.
Tunne oli huumaava ja kalu vapisi kiihtymyksestä.
- Nyt mennään uimaan, hihkaisi Tiina. Sitten mennään pihamökkiin.
Juoksimme järveen jossa seisokkini laskeutui.
Pihamökkiin menimme jälleen pukeutuneina mutta heti kun Saija lukitsi oven hän alkoi repiä multa shortseja jalasta. Pistin ensin vastaan mutta annoin lopulta periksi. Olin taas nakuna.
Istuin mökin lattialla. Saija komensi Tiinaa riisumaan ja otti itsekin kaikki vaatteet pois.
- Tahdotko katsoa, kysyi Saija istuttuaan tuolille jalat levällään.
Nyökkäsin tuntien taas vipinää jalkovälissäni. Saija levitti punertavaa pilluaan nähtäväkseni. Hän työnsi sormea sisäänsä.
Mulla oli taas täysi seisokki. Katsoin kuinka sormi liikkui pillussa ja kuulin Saijan huokailun.
- Mennään sängylle, hän sanoi. Tiina myös. Käy selälleen ja tee niinkuin minä.
Saija levitti koukistetut jalat ja Tiina teki samoin. Kaksi ihanaa pillua oli edessäni.Saija siveli rintojaan joissa nännit kasvoivat.
- Tahdotko työntää sormen sinne?
Työnsin varovasti sormea sisemmälle pieneen kosteaan pilluun. Saija hymyili ja liikutti lantiota niin että sormi upposi kokonaan lämpöiseen koloon.
- Työntele sitä sisään ja ulos. Hitaasti.
Oma kaluni seisoi terska paljaana enkä malttanut olla koskematta siihen samalla kun työntelin sormea voihkivan Saijan pillussa.
Yht äkkiä Saija tempaisi itsensä irti laittaen jalat ristiin.
- Multa meinasi tulla, hän sanoi virnistellen.
Vähän ihmettelin mitä hän tarkoitti mutta annoin asian olla.
- Tee nyt sama Tiinalle, Saija sanoi nousten istumaan.
Tiina odotti jalat levällään. Kun työnsin sormen varovasti sisään hän voihkaisi ja sulki jalkansa niin että käteni jäi reisien väliin jumiin.
- Ei älä. En halua .
Vedin käteni pois hiukan pettyneenä.
- Janne. Käy sinä selälleen. Antaa Tiinan olla omineen.
Asetuin selälleni kalu kovana. Saija otti sen käteensä mikä tuntui hyvälle. Hän polvistui viereeni pitäen kalua kädessä ja alkoi nuolla terskaa. Tuntui kuin olisin saanut sähköiskun.
- Tiina tuu sinäkin maistamaan, kuulin Saijan kehotuksen.
Tiina katsoi hetken ja nuolaisi varovasti. Sitten Saija näytti mallia. Hän upotti kaluni suuhunsa. Pää nousi ja laski ja kalu liukui suussa.
Tiina pyysi että saisi kokeilla samaa. Olin päästä pyörällä kun tytöt imivät minua vuorotellen
Tiina kiihottui tuosta niin paljon että kävi jalat levällään viereeni ja pyysi minua työntämään sormea pilluun.
Saija katseli kun sormi liikkui siskon pillussa. Hän sormeili omaansa polviasennossa.
Tiinan pienet rintojen alut turposivat ja nännit kasvoivat.
Lantiotaan villisti pyörittäen hän valitti ja voihki kunnes tunsin pillun supistuvan sormen ympärillä orgasmin tullessa.
Selkä nousi kaarelle, jalat menivät taas kiinni ja nykäisin käden pois.
- Uuh. Tuntui jo liian hyvälle, huokaili Tiina.
- Nyt Janne nouse seisomaan, kehotti Saija.
Nousin kulli pystyssä seisomaan.
Saija aloitti heti imemään sitä.
En voinut pysyä liikkumatta vaan työnsin pakonomaisesti kullia syvälle nieluun. Välillä Tiina otti vuoron. Huokailin ja nautin.
Omituinen koko vartaloa vapisuttava aalto tuntui tajuntaa räjäyttävältä.
Kulli paisui ja alkoi sylkeä Saijan suuhun spermojani.
Saija irtaantui ja runkkasi loput liemet pienille rinnoilleen.
Tiina katsoi vieressä hymyillen.
- Olipa ihanaa, hän totesi.
- Hei. Minä oon vielä saamatta, Saija sanoi ja kävi selälleen alkaen runkata.
- Janne tee mulle sama kuin Tiinalle.
Olin vielä orgasmin jälkimainingeissa niin että vapisin.
Tyydytin kuitenkin Saijaa sormella.
Kalu ei edes veltostunut kun katselin spermoja Saijan rinnoilla ja leualla ja työnsin hänelle orgasmin. Saija jäi makaamaan jalat levällään lattialle.
Tiina kysyi saisiko hänkin imeä niin että suihkuttaisin nesteet hänenkin päälleen.
- Se näytti niin ihanalle. Saanhan.
Nousin taas seisomaan ja Tiina otti kaluni suuhun aloittaen terskan imemisen. Kun kalu upposi syvemmälle suuhun tuntui kuin lasti alkaisi tulla. Mutta se oli vain tunne. Kalua ja koko lantion seutua suorastaan poltteli. Kulli liikkui suussa ja vihdoin spermat tuli. Tiina otti ensimmäisen ruiskauksen suuhun ja loput rinnuksilleen katsellen kuinka kalu nytkähteli saatellessaan spermoja ulos.
- Näyttää ihanalle ja maistuu jännälle, hän totesi.
Minä istuin lattialle hyohottaen ja vähän täristen.
Oli pitkään hiljaista. Kaikkia kai vähän nolotti.
Saija ehdotti uimaan menoa, siellä voisimme peseytyä samalla.
Olimme kaikki samaa mieltä että äskeinenboli kivaa ja jännää.
Se oli ensimmäinen seksikokemukseni päätti Janne avautumisen.