Totuus kuuluu hyvän ystävän suusta :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mun oikein hyvä ystäväni on myös mun luokkakaveri koulussa. Ollaan siis jo vuosia oltu ystäviä. Tää on vähän sellainen suorasanainen tapaus ja meillä on tapana kettuilla toisillemme urakalla...rakkaudesta se hevonenkin potkii :heart: .

Meillä oli tentti tänään. Matkalla luokkaan vitsailin että olen vaikka kuinka laiha kun meinaa housut tippua (äitiyshousut kun muut tekee vielä tiukkaa). Kaveri tokas heti että "jaa, mun piti just kysyä että odotatko kolmatta" B) .

Joskus tää kaveri teki remonttia ja mä olin sen kanssa remppakaupassa. Siellä oli ihanaa prinsessatapettia. Tokaisin kaverille että pitäiskö mun laittaa tuota tapettia meidän makkariin kun kerran oon prinsessa. Kaveri tokaisi heti: "Turkilmas, ei prinsessat oo paksuja". Mä sitten puolustauduin ja koitin sanoa että olisin sellainen erilainen prinsessa. Tähän kaveri tokaisi että "pikemminkin tonnikeiju"
:kieh: :kieh: :kieh: .

Ja mä muuten aina häviin meen sanailut... se vaan on niin hyvä, veljensä on parempi ja äitinsä paras suunsoittaja :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miksi teet näitä hölmöjä aloituksia monta päivässä?

??? Mistäköhän sitten pitää tehdä aloituksia? Kerro ihmeessä niin mäkin tiedän.

Enkä mä nyt niin kauheen montaa aloitusta pysty tekemään kun nykyään niin paljon vähemmän palstailenkin =)

Teidän täytyy kyllä olla hyviä ystäviä. Jos joku ei niin tuttu tuollaisia sanois loukkaantuisi varmaan helpommin. Jos on joku tosi tuttu ja rakas siltä voi ottaa vastaan negatiivistakin/tyhmää palautetta suuttumatta. Tuntee ihmisen ja tietää että sammakoita voi päästä suusta..
Tosin käytöstavatkin on keksitty. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:
Teidän täytyy kyllä olla hyviä ystäviä. Jos joku ei niin tuttu tuollaisia sanois loukkaantuisi varmaan helpommin. Jos on joku tosi tuttu ja rakas siltä voi ottaa vastaan negatiivistakin/tyhmää palautetta suuttumatta. Tuntee ihmisen ja tietää että sammakoita voi päästä suusta..
Tosin käytöstavatkin on keksitty. :whistle:

Joo siis ihan oikeesti ollaan hyviä ystäviä. Ja kyllä mä olen sen luikkuperseestä kuittaillut ihan yhtä lailla :saint: . Eikä se koskaan haluais pahottaa mun mieltä, tietää kyllä mun hullun huumorintajun ja hyvän itsetunnon :).

Eli ihan puhtaasti huumorilla mennään, enkä mä vaan voi olla ihailematta kaverin sanavalmiutta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mättäsit jo turpaan, rajansa suunsoitollakin.

En mä viitti. Varsinkin kun tuo kaveri on todennäköisesti mun ainoa toivo päästä kaasoksi tässä elämässä. Saattais mieli muuttua jos tirvaisisin :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

En mä viitti. Varsinkin kun tuo kaveri on todennäköisesti mun ainoa toivo päästä kaasoksi tässä elämässä. Saattais mieli muuttua jos tirvaisisin :snotty:

Kuka hullu haluaa kaasoksi!!!!!!!!!!!!!!! :x :x :x

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa harmaana:
Eli ihan puhtaasti huumorilla mennään, enkä mä vaan voi olla ihailematta kaverin sanavalmiutta :D

Se tosiaan on taitolaji :D

Sanos muuta :D. Ja sukuvika. Mä meen ihan oikeesti kaverin veljen kanssa sanattomaksi ja äitinsäkin on kyllä hyvä. Ja siis se taito sanoa pahasti mutta hyvästi. Siis niin että tietää vielä toisen kestävän.

Mä oon sanonut että mun pahin painajainen on joutua autiolle saarelle kaverin, veljensä ja äitinsä kanssa :D

Kuka hullu haluaa kaasoksi!!!!!!!!!!!!!!! :x :x :x

älä ny, kyl mä vaan :D. (tieto ehkä lisää tuskaa tässäkin tapauksessa...mä oon säästynyt pahoilta kaaso-kauhutarinoilta joten mietin vaan miten trinsessana leikittäisin vieraita :saint: )

:laugh:

Mulla on kans tollanen kaveri. Ei oltu nähty koko kesänä ku kaveri tuli kattomaan vauvaa. Mä oon yleensä ihan kotivermeissä, ku mun kaverit käy meillä, mut nyt olin pistäny oikeen parasta, ku vanhat farkut vihdoin mahtu taas päälle. Jotain siinä juteltiin, ku tää kaveri oli vaimonsa kanssa alottanu jonkun uuden urheilu-harrastuksen ja mä siihen sitte harmittelin, et balettitunnit on just Toivon nukkumaanmenoaikaan, ni en pääse. Mitä kaveri tähän?
"- oishan se kiva jos pääsisit, saisit pudotettua noi mammakilotki!" :o
Ja mammakilot oli kyllä siinä vaiheessa menny jo... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
:laugh:

Mulla on kans tollanen kaveri. Ei oltu nähty koko kesänä ku kaveri tuli kattomaan vauvaa. Mä oon yleensä ihan kotivermeissä, ku mun kaverit käy meillä, mut nyt olin pistäny oikeen parasta, ku vanhat farkut vihdoin mahtu taas päälle. Jotain siinä juteltiin, ku tää kaveri oli vaimonsa kanssa alottanu jonkun uuden urheilu-harrastuksen ja mä siihen sitte harmittelin, et balettitunnit on just Toivon nukkumaanmenoaikaan, ni en pääse. Mitä kaveri tähän?
"- oishan se kiva jos pääsisit, saisit pudotettua noi mammakilotki!" :o
Ja mammakilot oli kyllä siinä vaiheessa menny jo... :whistle:

:D :D

älä ny, kyl mä vaan :D. (tieto ehkä lisää tuskaa tässäkin tapauksessa...mä oon säästynyt pahoilta kaaso-kauhutarinoilta joten mietin vaan miten trinsessana leikittäisin vieraita :saint: )

Hanki lääkitys, ja paremmat kaverit samalla. :attn:

Hanki lääkitys, ja paremmat kaverit samalla. :attn:

Oliskohan täällä, vaikkapa paikallisessa pubissa, jotain mukavia asehulluja mulle kaveriksi :saint: