Totuus naisista ja seksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinkkumies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämäpäs mielenkiintoinen ketju.
Huomattavaa on se että kun sinkkumies sanoo joitain asioita, suurinosa naisista jotka ärsyyntyvät ryhtyvät tekemään sinkkumiehestä psykoanalyysiä ja arvailemaan hänen lapsuuttaan. Minusta teillä rouvilla ja neideillä menee aika hukkaan siinä, miettikää omaa elämäänne, jos ei kuvaus sovi profiiliinne niin mitä te enää räkytätte.
Erittäin huvittavaa. Ei muuten, mutta naiset näyttävät luulevan että jos mies heittelee yleistävän kommentin ellipalstalle, se kannattaa ottaa mahdollisimman henkilökohtaisesti. He myöskin tuntuvat luulevan että sinkkumies vetää itseltään ranteet auki tai menee nurkkaan häpeämään kun joku muija väittää tietävänsä kuinka yksinäinen ja surullinen hän on. Se on juuri sitä motkotusta, joka on ainoa mihin monet naiset kykenevät taistelussaan miehiä vastaan.

Monet miehet, sinäkin, taas kuvittelevat, että naiset taistelevat miehiä vastaan. Mitäpä jos se, mitä sinä sanot psykoanalyysiksi, on vain yritystä ymmärtää? Onnellisen ja maailman & itsensä kanssa sinut olevan ihmisen puhetta tuo sinkkumiehen stoori ei ainakaan ole. Ja kyllähän asia koskee meitä naisia nyt, kun meidät on siihen mukaan vedetty. Ei se sen henkilökohtaisempaa ole.

Sitäpaitsi, vaikka tämä Sinkkumieskin on sanonut asioista ihan oman näkemyksensä mukaan, niin tietääkseni hän ei ole alentunut iskemään vyön alle kertaakaan.
Vai olenko väärässä? Onko hän sanonut jollekin kirjoittajalle, että juuri SINÄ olet onneton lahna, surkea sängyssä jne?
Jos on niin antaa palaa, mutta jos ei, niin älkää alkako kenenkään lapsuudesta ja muusta turhaa louskuttamaan. Osoitatte vain siinä tyypillisen naismaisen petomaisuuden, jota yleensä ei myönnetä ei sitten millään. Se on sitä vyön alle iskemistä, joka paljastaa siitä iskijästä paljon enemmän kuin iskettävästä. Toinen saman asian muoto on selkään puukotus, jossa naiset yleensä ovat myös tietääkseni hyviä.

Jos se olisi vilpitöntä yritystä ymmärtää, sitä ei kirjoitettaisi palstalle.
Sen sijaan koska se on yritys lyödä vyön alle, se pitää kirjoittaa ja osoittaa kyseiselle ihmiselle, tässä Sinkkumiehelle.

Sinulla on ihan oikeasti pahemman luokan ymmärrys- ja lukihäiriö.

""Sinulla on varmaan huono hygienia tai olet muuten niin ""jäykkä"" ettei anaaliseksi kanssasi tule kysymykseen. Ilmeisesti samasta syystä noita poikaystäviäsi on ollut useita, harva jäänyt pidemmäksi aikaa enkä kyllä ihmettele miksi. Jos muija on sängyssä kuin kuollut lahna ja kaikki pikkaisen pervompi irrottelu on EI, EI niin sivuvasemmalle moni itsensä ja arvonsa tunteva silloin siirtyy, mutta ei millään pahalla.""

Missä kohtaa olen maininnut, etteivät suhteeni ole kestäneet kauaa? MIelestäni esim kahden vuoden suhde on jo melko pitkä mitä seksiin ja sen variaatioiden harrastamiseen tulee.
Mistä päättelit, ettei minun kanssani voi anaaliseksiä harrastaa tai että se olisi EI EI (kuten sanoit)? Enkö juuri kertonut, että sitäkin on koitettu, mutta miehet eivät siitä ole pitäneet. Niin tai näin niin mielestäsi vika on aina naisessa. Jos en anaaliseksiä koittaisi olisin lahna, kun on koitettu, mutta mies ei moisesta homostelusta pitänyt niin lahna olen silloinkin. Mikä sinulla oikeasti viiraa päässä? Etkö oikeasti ymmärrä lukemaasi? Myönnä rehellisesti itsellesi, että taipumuksesi ovat melkoisen homoja niin elämäsi on paljon helpompaa eikä sen jälkeen tarvitse naisten seuraa vongatakaan. Ja anaaliseksiä saat vuorenvarmasti.

""Onko hän sanonut jollekin kirjoittajalle, että juuri SINÄ olet onneton lahna, surkea sängyssä jne?""

Katso vähän ylemmäs. Jos niska tuntuu jäykältä, niin siteeraanpa sinulle - näin kirjoitti sinkkumies eräällekin ellille:

""Sinulla on varmaan huono hygienia tai olet muuten niin ""jäykkä"" ettei anaaliseksi kanssasi tule kysymykseen. Ilmeisesti samasta syystä noita poikaystäviäsi on ollut useita, harva jäänyt pidemmäksi aikaa enkä kyllä ihmettele miksi. Jos muija on sängyssä kuin kuollut lahna ja kaikki pikkaisen pervompi irrottelu on EI, EI niin sivuvasemmalle moni itsensä ja arvonsa tunteva silloin siirtyy, mutta ei millään pahalla.""

Mitä taas tulee lapsuudesta louskuttamisen turhuuteen, on yleensä päinvastoin hyvinkin hyödyllistä yrittää mennä ongelman ytimeen eikä syytellä koko ajan muita ihmisiä, tässä tapauksessa naisia. Isku vyön alle? Ehkäpä sinkkumies olisi saanut parempaa palautetta, jos olisi ollut rehellinen eikä hyökkäävä.

Jaaha :D :D osaahan se poika näköjään vittuilla ihan kunnolla. Vyönalle lyödään näköjään puolin ja toisin...mutta kumpikohan sen lienee aloittanut. Uskoisin että nainen on ensimmäisenä sanonut, että olet avuton täyspaska, josta sitten sinkkumies on alkanut hygienia-asioihin puuttumaan. Tarkistakoon ken viitsii.
No, jatkakaa rauhassa.

Harri mihin katosit... et tullut vastaamaan viesteihini enään (ETTÄ KEHTAATTE Irina , otsikon alla olevaan keskusteluun)

Oliko se selkään puukotus vai vyön alle lyönti? Minusta se ei ollut kumpaakaan.
Mielestäni se oli väkivaltaa pahimmillaan miehen alasti riisuminen! Kuka tahansa nainen osaa lyödä ja puukottaa, mutta se joka riisuu, sille ei enään vastata, kun ei voi mies kirjoittaa kadet peittelevät kaikista herkintään... muniaan, pieniä muniaan!

Minä näin ne, menkää muutkin katsomaan kyseisen otsikon alle. Niin tehdään oikein julkinen riisuminen.

No, johan minä luulin että se loppui kun siellä luki että hei hei ja kuullaan, vai miten se nyt oli.
Käväisempä laittamassa kommentin tässä kahvit kietaisen ensiksi.

Kävin muuten heittelemässä läppää myös jollekin naiselle joka ei saa huomiota tarpeeksi, otsikko huomio vähissä. Siellä oli sitä materiaalia josta oli puhekin. Käväisepäs katsomassa.

Harri,

ilmeisesti luetun ymmärtämiskykysi on jotenkin vajaavaista, sillä kyllä aloittaja nimenomaan syyllistyy toisten pilkkaamiseen. Esimerkkejä:

""Pysy vaan tuossa luulossa myös silloin kun miehesi sivusuhde paljastuu seksielämänne väljähdettyä mummo ja pappa tasolle. Tiedät sisimmässä miten paljon silti miehesi pitää sinusta äitinä ja naisena... Heh hee...""

Eiköhän tämä täytä jo henkilökohtaisen parjaamisen kriteerit?

Taisit kuitenkin riisua itse itsesi, muuten ei olisi tarvetta ryhtyä puhumaan minun munistani, saati sitten vihjaamaan jotain koosta. Pitäsikö minun nyt sanoa että taitaa olla sulla sellainen kuiva pillu ja pienet tissit, jos et vastaa viiteen minuuttiin

EN minä itseäni riisunut, mutta haluaisin että sinä tulisit riisumaan!
Luulen ettet osaa sitä tehdä? Itkemään saatat saada tai narisemaan mutta et riisuttua.
Miehenikin naureskeli tossa selän takana että Harri on tyypillinen karkuun juoksia mies! Piereskelee niin kauan kun kukaan ei tuki reikää.

(Pienet rinnat on pystyt ja kiimat, kuiva pimppi on kamala aina.)

No mikä se sinun miehesi on sitten? Tulkoon itse kirjoittamaan.
Tuohan osoittaa kaikki arveluni oikeaksi, naisen ruikutus ei ole mitään niinkauan kuin joku mies ei häntä säestä ja tue. Miltä se tuntuu sieltä ns. miehen seläntakaa piipittää?
Jos muija on 22 vee, niin mikä se mies on, taitaa olla poika vasta.

Hassuli, Harri :)
Miehen selän takaa on yleensä turvallista piipittää.
Minun miehelläni on munaa, ei hän jaksa missään ellien parisuhde palstoilla kirjoitella. Ämmien juttuja :)
Ei ikä kaikkea ihmisestä kerro, minun mieheni on Mies isolla M:llä, kahden lapsen isä, omakotitalon rakentaja, oman yrityksen perustaja ja kaiken sen lisäksi jaksaa kommentoida hölyn pöly ämmien juttuihin ihan minua huomioiden. On mies nuori, mutta taitavasti viuluansa soittaa.

Mikä saa naiset näin kovasti reagoimaan sinkkumiehen totuuksista meistä naisista? Yksi hailee mitä kirjoittelee. Ajatelkaa naiset tässä on pikkupoika jolle kirjoitatte. Vaikka olisi aikuinen, mutta silti on jäänyt lapsen tasolle.

En ole lukenut sinkku miehen juttuja.. Ihan kiva on kirjoitella enkä kysynyt kenenkään ikää sen vuoksi että olisin sitten haukkunut tai ihmetellyt ""että tuon ikäinen äijä, taitaa olla työtön tai nahjus muuten, kun viettää aikaansa kirjoitellen parisuhde palstoille.""
Muuten vain Harrin ikä kiinnosti kun omanikin sanoin ja miehenikin on nuori. Hyvillä tasoilla tässä kaikki ollaan.

Aloin herjaamisen vasta sen jälkeen kun minua homoteltiin jne. Saan varmaan antaa takaisin samalla mitalla, vai pitäisikö miehen kestää tämäkin idiottimainen virne kasvoillaan?

"" ""Tutkimusten mukaan parisuhteessa elävät miehet ovat keskimäärin tyytyväisempiä elämäänsä kuin sinkkumiehet. ""

Raukat kun eivät tiedä mistä jäävät paitsi. On totta että suhteesta sinkkuelämään lähteminen vaatii selkärankaa ja sellaista itsekkyyttä mitä harvasta miehestä löytyy. Mielummin ollaan vanhassa, epätyydyttävässä, perunamuusia ja lihapullat -suhteessa kuin lähdetään hakemaan kokemuksia sinkkuna. Tiedän kyllä tämän, koska valinta oli itsellekin vaikea, mutta en ole hirveästi katunut. ""

No tuota.. Harvemmin sitä kai mieskään syntyy suoraan parisuhteeseen? Eiköhän meistä jokainen ole ensin ollut sinkkuna ja etsinyt sitä kumppania itselleen. Ainakin niin minä tein. Etsin ja ""kokeilin"" niin kauan, että sen sopivan naisen itselleni löysin. Nyt ei tulisi mieleenkään vaihtaa tätä elämää enää sinkkuelämään. Oli se sen verran raskasta puuhaa..

""Eikä niitä seksihepeitä tarvitse käsin pestä. Koneeseen vaan, jos menee rikki niin mies ostaa uusia varmaan mielellään""

Ja silti yksi syy, miksi kerroit aiemmin karttavasi parisuhdetta, oli se, kun parisuhteessa mies joutuu laittamaan rahojaan naiseensakin. Ilmaiseksiko kuvittelit miesten niitä seksihepeneitä viikottain hankkivan? Uusista pesukoneista nyt puhumattakaan?

Kerrot myös estottomasta ja villistä exästäsi, jonka kanssa seksi oli ""sikahyvää"". Silti aloitit koko viestiketjun julistamalla totuudeksi sen, että kaikki naiset ovat estoisia frigidejä... Eli mikä se totuus nyt mielestäsi olikaan, vai vaihdatko sitäkin yhtä usein kuin alkkareita?