totuus satuttaa. sektioäiti ei osaa synnyttää ja korvikeäiti ON huonompi äiti kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja av-mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja av-mamma:
äidinmaitoa antava.
jos antaa vauvalleen huonompaa ravintoa niin on tietenkin huonompi äiti, kun äiti joka antaa vauvalleen parasta ravintoa.

ja jos kerran on sektioitu, niin ei osaa synnyttää. eikä ole synnyttänyt.

näin se vaan on, koittakaa elää sen kanssa ja lopettakaa typerä vaahtoaminen!!
Näin se vaan on että sitä voi kuvitella olevansa oikeassa vaikka juuri ja juuri osaa kirjoittaa. Jos vielä joskus oppii käyttämään suuria kirjaimia lauseitten alussa niin voi ehkä vaikuttaa jonkun mielestä vielä hitusen vakuuttavammalta.

:saint:

Tää oli hauska otsikko ja tuo ap viesti :D

En jaksanut lukea kaikkia kommentteja, mutta oli pakko tulla kertomaan oma kokemus...
Eli mitenhän minut luokitellaan, kun esikoinen on sektio-vauva, olen siis tooooosi huono synnyttäjä. Mutta seuraavat viisi lasta on syntynyt alakautta :D Eli olisiko minusta sittenkin kuoriutunut OIKEA synnyttäjä?

Ja imetyksestä, kaksoset saivat korviketta, eli heillä elämä pilalla ja minä huono äiti. Mutta neljää muuta lasta olen imettänyt noin vuoden.... Eli olisiko sittenkin toivoa hyvästä äiti-nimikkeestä :D

Alkuperäinen kirjoittaja av-mamma:
äidinmaitoa antava.
jos antaa vauvalleen huonompaa ravintoa niin on tietenkin huonompi äiti, kun äiti joka antaa vauvalleen parasta ravintoa.

ja jos kerran on sektioitu, niin ei osaa synnyttää. eikä ole synnyttänyt.

näin se vaan on, koittakaa elää sen kanssa ja lopettakaa typerä vaahtoaminen!!

Missä sitä synnytystä voi sitten opetella? :xmas: Onko jotain kursseja tms?

Mua ei satuttanu eikä satuta vieläkään!
Toisen synnytin ja toisen sektiolla! Mitään eroa ei onnessani ollut mitä lie muut aatelleet ,ei liikuttanu mua!Syötin kulloinkin parhaaksi katsomallani tavalla ja ruualla.Siinäkin tein mitä katsoin parhaaksi.Toinen 5 kiloinen ja toinen juuri 3kiloinen.Kaikki ovat selvinneet jaloilleen ja hyvä näin!Äidit teette parhaanne ja sen pitää riittää,sama mitä muut sanoo!Tietenkin apua voi pyytää jos siltä tuntuu!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mites mie sitten kun eka synty sektiolla, enkä voinu imettää häntä. Mutta toinen synty alakautta ja imetän?

opit vasta ensimmäisen jälkeen synnyttämisen taidon ja imetyksen. ensimmäinen vauva oli harjoituskappale.

no entäs minä joka kahden alakautta synnytetyn lapsen jälkeen jouduin sektioon, koska lapsi ei syntynyt alakautta koska napanuora oli liian lyhyt. kaikkia kolmea olen kuitenkin imettänyt. olenko minä nyt sitten sun kriteerien vuoksi huonompi äiti kuin muut koska kolmannen lapsemme kohdalla sektio oli pakko tehdä.ellei olis tehty lasta ei varmaan edes olisi vaan hän olisi menehtynyt ( ei muuten ollut kaukana sektiosta huolimatta)

Alkuperäinen kirjoittaja Justiina 2004:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Entäs kun osa mun lapsista on syntyneet sektiolla, osa alateitse. Osaa imetin vain vähän, osaa paljon, yksi sai ehkä kolme kertaa korviketta. Oonks mä nyt sit hyvä vai huono?

Emmä tiiä, mut meijän täytyy lähtee joskus yhessä terapiaan!
Käviskö vaiks bohe? :'( :snotty:

Terapioidaan toisemme pyörryksiin ja koitetaan kestää tää meijän huonommuus.

Alkuperäinen kirjoittaja Justiina 2004:
Entäs kun osa mun lapsista on syntyneet sektiolla, osa alateitse. Osaa imetin vain vähän, osaa paljon, yksi sai ehkä kolme kertaa korviketta. Oonks mä nyt sit hyvä vai huono?

Emmä tiiä, mut meijän täytyy lähtee joskus yhessä terapiaan!
Käviskö vaiks bohe? :'( :snotty:

Terapioidaan toisemme pyörryksiin ja koitetaan kestää tää meijän huonommuus.

Joo :hug:

Että joku voi olla noin tampio. Onhan se kiva, että voi kehua osaavansa synnyttää ja imettää. hienoa. Moni meistä osaa myös muita asioita, eikä siltikään tarvitse kehuskella. Joku osaa kasvattaa tukkansa paksuksi ja toinen osaa valmistaa kaksosia. Joku osaa nähdä ilman silmälaseja ja joku voi osata olla hyvännäköinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
kumpikaan väite ei pidä paikkaansa. sektiossa ei ole kyse osaamisesta. ja vauva kasvaa korvikkeella ihan yhtä hyvin kuin äidinmaidollakin, kaikilta kun se imettäminen ei onnistu

Sektioitu vauva on tietenkin hänet sektiolla synnyttäneen kirurgin lapsi.

No noinhan se on, gynen lapsia kaikki! Ja kaikki heidät oon surutta hylännyt ja vieraan naisen syliin antanut :xmas: Enkä ees oo kattonut saavatko rintamaitoa... Ja se mies siinä sektiossa, oon pomonani pitänyt, on sit ilmeisesti lasteni isä :o Ja samanlainen lastensa hylkääjä hänkin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Ap, ymmärrän että sinulla on paha olla... koita nyt keskittyä siihen, että osaat synnyttää ja imettää. Kyllä se taas helpottaa :)

Ja minä synnyttänyt neljä alakautta ilman kivunlievitystä, yhdessä kohdunkaulanpuudutus, viides sektiolla ja kaikkia olen imettänyt vaikka sektiovauva syntyi kuukautta ennenaikojaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ´perfektionisti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Ap, ymmärrän että sinulla on paha olla... koita nyt keskittyä siihen, että osaat synnyttää ja imettää. Kyllä se taas helpottaa :)

Ja minä synnyttänyt neljä alakautta ilman kivunlievitystä, yhdessä kohdunkaulanpuudutus, viides sektiolla ja kaikkia olen imettänyt vaikka sektiovauva syntyi kuukautta ennenaikojaan!

siis unohditko taidon synnyttää vai eikö sulta kysytty että tahdotko leikkauksen??
:/

Ja ne jotka ei tuu ilman hoitoja raskaaks ei kuuluis tulla raskaaks ollenkaan.

Olen muuten kuullu tollasen kommentin ja voin sanoa et sillon kihahti jopa mulla sappi, se meinaan sattus ihan sairaasti.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä