TOUHUTIPPA- voiko jäädä raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaasNYTfaktat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaasNYTfaktat

Vieras
Eli siis mitä mieltä olette, voiko touhutipoista tulla raskaaksi?

Googletin asiaa ja aika paljon tuli vastaan keskusteluja, jossa väitetään että touhutipoissa EI ole siittiöitä ja touhutipoista EI voi tulla raskaaksi.
Viikonloppuna tuli harrastettua tätä "ehkäisykeinoa" muutamaankin otteeseen, koska kondomeja ei ollut ja mistään niitä ei siihen hätään oltais saatu. Kuitenkin kiertoa se osui siihen n. kp 14-15, ja olin havainnut ovulaatio limaa niinä päivinä. Nyt jotenkin ahdistaa että eikai nyt tuosta raskaaksi voisi jäädä? Yleensä mulla ovulaatio aikoihin irtoaa tuo "kuuluisa" lima"klöntti" ja nyt sitä ei ole näkynyt.. Siis tuon viikonlopun jälkeen kaikki limat loppui jne. Vaikka viimeiset 1,5 vuotta olen joka ikisessä kierrossa sen suuren limapallon bongannut ja huolettaakin vähän mihin se lima on nyt jäänyt? :D :D :D

Voiko touhutipoista OIKEASTI jäädä raskaaksi? Meillä lähti viikonloppu siinämielessä käsistä kun viimisen kuukauden on ollut aika hiljaista seksirintamalla, kun ollaan asuttu eri osoitteissa väliaikaisesti miehen kanssa ja nyt vihdoin kun päästiin samaan osoitteeseen ei ollut kortsuja :D

Mies kyllä veti vehkeen heti ulos ja laukesi reisille/peitolle..

Kumma kun näinkin itsestäänselvistä asioista edelleen kysellään, aikuiset ihmiset. Kyllähän sitä voi raskaaksi tulla, tuon verran pitäisi tietää kysymättäkin. Nämähän on jokaisen yleissivistykseen kuuluvia asioita täällä Suomessa.

Et sää niistä touhutipoista raskaaks tuu, vaan yleensä mies ei niin nopeasti pysty vetään ulos ennen kuin laukee ettei sun sisään pääsis yhtään spermaa.
Tutkimuksissa on osoitettu ettei touhutipoissa ole siittiöitä.

meillä on vähän sama tilanne kun ap:llä.. seksiä keskeytetyllä yhdynnällä muutamaan otteeseen ja kierron alussa mentiin pari kertaa loppuunkin asti.. nyt menkat myöhässä 4 päivää ja kaameet mahakivut. menkkoja ei siis kuulu mutta kivut kertoisivat niiden olevan tulossa/olevan jo. ainut vaan että raskaustestit näyttää edelleen negaa :/ vauva ei ole erityisen toivottu tulos mutta kyllä se pidetään jos niin on päässyt käymään.

Jos mies on aiemmin lauennut samana päivänä, virtsaputkessa voi kyllä olla siittiöitä jemmassa ja touhutippojen mukana sieltä tulevat. Itse touhutipoissa niitä ei ole. Ja se keskeytetty yhdyntä on aika epävarma keino, koska mies ei aina tunne milloin tulee. On aika mieskohtaista miten se toimii...

Touhutipoissa ei ole siittiöitä, mutta keskeytetty yhdyntä on aina riski, koska se EI OLE ehkäisykeino. Eli kyllä voi tulla raskaaksi. Mutta senhän jo tiesitkin, kun et ehkäsyä käyttänyt? :)

Öh, kylhän siinä on ihan aina ja pakko pakko mahdollisuus tulla raskaaksi ;) :D

T: Kolme vuotta keskeytettyä yhdyntää "ehkäisynä" käyttänyt ja lopulta raskautunut, kun "ehkäisy" lopetettiin.

Miehelläni ei ole kyllä mitään vauvaa vastaan, ei kuitenkaan kuulu suunnitelmiin juuri nyt.
Mutta luin kyllä kovasti keskustelua siitä, että touhutipoista EI voisi jäädä raskaaksi. Ja ainakin varmaan aika epätodennäköistä että jäisin noista muutamasta keskeytetystä yhdynnästä, kun kerta "kunnollisessakin" yhdynnässä jossa tulee tavaraa sisään PALJON, on jonkinlainen mahdollisuus jäädä, mutta prosenteissa ei kuitenkaan mikään 50-50.
No, en tiedä.. ja eikös sitä sanota että kun raskaaksi jää niin se liman eritys senkun kiihtyy, eli siinämielessä voin sanoa että täällä on tosi kuivaa :D ja ihmettelen edelleen mihin himputtiin se limapallo on jäänyt, kun on irronnut niin pitkään aika säännöllisesti. Tai sitte on kierto tälläkertaa aivan sekaisin ... hmm..

[QUOTE="alma";23975245]Mikä ihmeen "jäädä raskaaksi"?[/QUOTE]

argh,aina sama juttu. Kauheeta pilkun nussintaa, siis selvä, tulee raskaaksiko nyt on sitten oikea sana? Varmasti ymmärsit pointin tuosta JÄÄDÄ raskaaksikin, tai sitten pitää olla tosi huono ymmärrys. Eihän sitä jäädä raskaaksi, ei.

Onko teillä IHAN OIKEASTI kokemusta asiasta, että olette tulleet raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä? Vai sanotteko vaan, ja oikeasti se teidän keskeytetty yhdyntä ei nyt ihan niin ollutkaan :D

Meillä keskeytetty on toiminut usean vuoden "ehkäisynä" ja aina olen tullut heti raskaaksi, kun se on lopetettu. Siltikään en suosittele keskeytettyä ehkäisyksi, jos vauva ei missään nimessä ole tervetullut.

Öh, kylhän siinä on ihan aina ja pakko pakko mahdollisuus tulla raskaaksi ;) :D

T: Kolme vuotta keskeytettyä yhdyntää "ehkäisynä" käyttänyt ja lopulta raskautunut, kun "ehkäisy" lopetettiin.

Mä käytin myös usean vuoden ajan keskeytettyä yhdyntää "ehkäisynä", lopulta sitten tulin raskaaksi sitä käyttämällä. Onnellinen olin kuitenkin, vaikka vahinkohan se oli :D

Onko teillä IHAN OIKEASTI kokemusta asiasta, että olette tulleet raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä? Vai sanotteko vaan, ja oikeasti se teidän keskeytetty yhdyntä ei nyt ihan niin ollutkaan :D

Kuten tuossa yllä jo kerroin, ihan kokemusta on, kun sillä tultiin raskaaksi. Eli jotain on livahtanut ennen keskeytystä sisään, jotain missä todellakin oli siittiöitä :D Jos haluat varmistaa, ettet raskaudu niin suosittelen käyttämään muita keinoja, kuin keskeytettyä yhdyntää :)

Yhteistyössä