Millä todennäköisyydellä tulee raskaaksi, jos mies ei laukea sisään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mutta muuten touhuttu ilman :D mies kyllä ilman ehkäisyä on kanssani, ja tietää että minä haluaisin jo toisen, mutta hän ei ihan vielä. Mutta mitäs sitten kun tulisinkin tuollaisesta raskaaksi? :) Nyt on juuri menossa ovulaatio aika..

Nyt sitten vain toivomaan, että olisi tärpännyt :) (ainahan sitä toivoa voi) kun sen tiedän, että kyllä mies kuitenkin lapsen hyväksyisi vaikka ei juuri nyt vielä haluaisikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoplaahoplaa:
juu, pommin varma ehkäsy keino :D

juu juu, tuota vähän epäilinkin :D

kerta miehes suostuu touhuumaan ilman ehkäsyä niin ei auta sanoo vastaan kun paksuksi pamahdat =)
eikä kyl pitäs olla mikään yllärikään.
ite en vois ikinä käyttää tollasta "ehkäsyy" koska kohta meil ois lapsia tusina :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt sitten vain toivomaan, että olisi tärpännyt :) (ainahan sitä toivoa voi) kun sen tiedän, että kyllä mies kuitenkin lapsen hyväksyisi vaikka ei juuri nyt vielä haluaisikaan.

Täällä täysin samassa asemassa oleva( jo yhden lapsen äiti )

Me harrastettiin miehen kanssa tuota viisi vuotta, enkä tullut raskaaksi. Meillä oli kyllä sellainen tilanne, että lapsen tulo ei olisi ollut mikään katastrofi, mutta ei kuitenkaan yritetty. En siis todellakaan suosittele ehkäisykeinoksi!! Meillä 2 raskautta on saaneet alkunsa ihan yrityksen kanssa, mutta onneksi helposti.

Mä en tule raskaaksi ainakaan nykyisen mieheni kanssa keskeytetystä. Voi olla että edellisen kanssa olisin tullutkin: olin silloin 5 vuotta nuorempi ja neiti sai alkunsa suunnilleen kerrasta, tosi nopeasti.

Yhteistyössä