@Mimmistina voi ei, aattelinkin etta alan kuulostaa joko hyvin vainoharhaiselle tai julkkikselle. Tai kummallekin!! Tuossa pitais muuten olla hymiot perassa. Miten hitsissa ne ei oikein tunnu toimivan mulla...
Olen oppinut tosi varovaiseksi netissa, koska muutama hyva ystavani seka perhepiirissani oleva ihminen on vahvasti tekemisissa nettiturvallisuuden ja yksityisyyden kanssa. Tiedan paljon, ja tieto lisaa tuskaa. Sen lisaksi koitan kasvattaa noita meidan isoja naskaleita myos olemaan varovaisia netissa- heilla ei ole, eika saa olla yhtaan sosiaalisen median tilia omilla nimilla eika kuvilla. Koitan siis myos toimia esimerkkina. Itsekin toki koitan kaikkialla kirjoittaa vastuullisesti ja niin etta en loukkaa ketaan, ja etta voin seisoa sanojeni takana. En siis tarkoita tassa mitaan vastuunpakoilua tai kiusaamista tms.
@MonaLisa33 en asu Suomessa, joten kaupunkini synnareiden tilanne on ihan eri varmasti kuin Suomen eri synnareiden. Ja siellakin saattaa varmaan olla kaupunki kohtaisia eroja saadoksissa, en tieda.
Mulla laakari totes jo toisen kerran etta jatka on jo paa alaspain ja paa on jo ihan TODELLA alhaalla. Ultraaja alkoi huolestumaan ennenaikaisen synnytyksen mahdollisuudesta, mutta tarkisti sitten viela kohdunkaulan tilanteen ja sita oli ihan tarpeeksi jaljella eika sinansa merkkeja etta poitsu alkais jo santailla maailmaa kohden. Oliskohan Mulla onkin kylla erittain paljon "pallo jalkojen valissa" olo. Tunnen etta herran iso paa painaa tuossa hapyluun sisalla ja kaikki vessassakayntiin liittyva on nyt aika erikoista. Voi hitsi etta suoli toimii hitaasti.... juon muuten paljon piimaa, se auttaa. Suosittelen. Luumut ei kay mulle.
Mutta aatelkaa, me ollaan nyt muutettu. Kaikki on luonnollisestikin ihan sekaisin, tavarat laatikoissa. Ne loytaa tiensa myos aika hitaanlaisesti paikkoihin. Eika meilla ole taalla viela kaikki sailytysratkaisut edes olemassa, pari hullua kaappia ja keittio. Etta kaaoksessa elellaan varmaan viela pitkaan. Mutta mikas kaaoksessa kun on tilaa!! Aah kun on ihanaa. Olen ollut ihan rattipoikki, ja paa on nyt kipuillut lahes joka paiva. En tieda onko migreeni nyt tullut loppuraskauden vaivaksi, vai onko se ylirasituksesta.
Sellasta tanne.
33!!