Terveiset KUUMASTA Italiasta!
Nyt sitä ollaan sitten aloitettu matkailu: nuorena se on vitsa väännettävä..!
Tultiin siis eilen kotia Italiasta. Lennot ym. meni hyvin, ainoa "ongelma" oli kuumuus eli 35 - 40 koko ajan. Tytsy oli välillä ihan repo-rankkana, mistä tietty huolestuin. Olipa ihanaa tulla kotiin!!! Ja sitten puheenaiheisiin:
Manduca Rintareppu on meillä myös. Tosin nyt reissussa oli mukana Baby Björn kun Papsu ei suostu olemaan Manducassa: ilmeisesti tuo jalkojen asento on vielä huono. Näin kentällä yhden äidin joka sanoi et hänenkin vauva alkoi viihtyä Manducassa vasta jalkojen vähän kasvettua, siihen asti käyttivät Baby Björniä hekin.
Kuukautiset voihan p*** täällä alkoi myös! En voinut uskoa eilen kun tajusin tilanteen. Ihan pyllystä koko homma: ajattelin pääseväni puolikin vuotta ilman.
Mites teillä muilla?
Kätkytkuolema koetan olla miettimättä liikaa, vaikka tuttavapiirissä on sattunut sellainen. Huh, en itse asiassa halua edes kirjoittaa siitä enempää. :/
Rokotustutkimus joo ei kiitos vaikka kutsu tuli. Rotavirus-rokote otetaan nyt ensi viikolla.
Nuha keittosuolatipat, nenä-fiida ja höyryhengitys,jossa esim. muutama Caramolis-tippa
Paino/ pituus olen 163 ja nyt 60kg paino - lähtöpainoon vielä matkaa 7 kg, mutta olen luottavaisena: paino tippuu tosi hurjaa vauhtia. 21kg tuli ja nyt on lähtenyt jo 14 ilman mitään "tekemisiä"
Imetys vauva imee PALJON. On muuten jo tuhti-tyttö!

Italiassa luulivat puoli-vuotiaaksi koon perusteella.
Jep, vointeja - ja mukavaa olla tosiaan kotona niin pääsen taas palstailemaan, jipii!
ps. jätin kaikki extrat pois (eli D:t, maitohapot ja Disfatylin) ja tytön vatsa voi oikein hyvin.