Heips,
ensin tärkein koska on Hullut Päivät??? nytkö
naukuri hyvä et uni maistuu neidille. Eipä sillä varmaan väliä miten nukkuu -parempihan se mahallaan kun selällään, jos vaikka pulauttelee. Muistan itse et yritin välttää suoraan selällään nukuttamista esikoisen aikana --olisko ollut niin pientä tyynyy taakse -kyllä ne muuttuu niin useesti miten milloinkin on paraste et ei perässä pysy. onneks maalaisjärki on keksitty. Kaunis nimi pikku neidillä. Vanha nimi en tunne yhtään pikku Linneaa.
Poika toivottavasti kuuri puree. Oottele nyt mua hetki ja pehmittele miestä -- tehdään kolmannet samaan aikaan

mikä olis hyvä vuosimalli 11 tai 12? Kyllä mäkin sen kolmannen haluaisin ja mieskin -mut mulla on nyt taas hyvä projekti menossa. Loppuu 2011 et pikkasen pitäs viel odotella. Ja muutenkin odotella E on viel äidin vauva :heart: antaa neidin viel kasvaa.
oma nimi ja puhe meillä neiti sanoo Eea.. aikast hyvin. Ällät vaan puuttuu. Puhe on kehittynyt ihan mielettömästi -höpöttää paljon- mut kahta sanaa ei sano peräkkäin vaan yksittäisiä. Kyllä hoidossa on pakko oppii ja muutenkin et tulee ymmärretyksi -liekö syy se kun oppi niin myöhään kävelemään.
Kurpitsa toivottavasti sun arvot tasaantuu normaaliksi ja kaikki ok. Piti kysyy et tuleeko teidän neidiltä paljon sanoja? Kun oppi kans myöhemmin kävelee?
matami mä oon käynyt sellasta sotaa ton neidin mukaan ottamisesta et huh,hu -mut sainpahan lopuksi sanottuu, et se olen minä joka päätän otanko lapseni mukaan vai en. No olin jo ihan paniikis asian suhteen.. mut nyt on helpottanut olo ja jätän hänet kotiin näillänäkymin. Päästään sit vapaammin liikkumaan ja onpahan pieni täällä turvassa. Mä olen jo Tallinnas ihan paniikis jos lapsi häviäis et miten sit jossain satojen kilometrien päässä -yhdessä on ihan tarpeeksi pitelemistä. Mut jos olisin ollut siel aikaisemmin ottaisin varmasti lapsen mukaan -mut kun en oo niin en voi tietää mitään siitä kuumuudesta, lennoista, ihmisvilinästä. Mut seuraavalla kerralla sitten. Mä imetän viel neitiä ja varmaan siksikin ollaan niin kiinni toisissamme. Äidin pieni aarre -E huutaa mamma mamma

Miten sielä vieläkö neiti saa hörppyjä? Mä varmaan lopettelen täs pikkuhiljaa neiti alkaa oleen vaativainen jos baari onkin kiinni. Mut piti kysyy -ostatko(onko teillä ollut ) isommalle sellasen uimapuvun jossa paita ja shortsit ja suojaa paremmin auringolta.. onko sille käyttöö?? Muutenkin jos sulla hyvii vinkkejä niin niitä otetaan vastaan. :wave:
:wave: kaikille -mä oon ihan koukussa tähän palstaan vaikka en ehdi kirjoittelee niin usein kuin haluaisin.
oli tosi kiva silloin Helsingissä treffata teitä ja siks varmaan tää koukuttaakin kun niin monella on kasvot. Toki facebookin kautta vois liittyy viel muutaman kaveriksi =)