~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA 2009 ~

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja majj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mihinkäs kaikki on kadonneet?

Meillä neiti vetäsi kauheet raivarit heti aamusta ja sama oli eilen. Aihetta en tajua....haluaa syöttötuoliin ja kun nostan siihen rupee huutamaan....nostan alas huutaa kanssa....haluaa syliin ja rupee huutamaan...nostan lattialle ja huutaa vaan....mikään ei vaan käy ja ilmeisesti aamupala jää sitten tänään syömättä.

Luin tossa pottaketjua ja tuli mieleen, että joko kaikilla pottaillaan? meillä ei enää suostuta edes istumaan siihen. 1 vuotiaana suostui ja sinne saattoi jotakin tullakin. Mutta ei enää. Ehkäpä sitten ensi kesänä on hyvä harjotella....jospa suostuisi sitten istumaankin hetkeksi.

Meillä kans on samanlaista riehumista kun summerin tytöllä :/

Pottailla ei, vaikka potta on kyllä esillä ollut vaikka kui kauan, niin ei siihen oikeen suostu istuun, niin olkoon, ehtiihän tuota =)

Missäs ihmeessä kaikki on?

Täällä :wave: :wave:

Aamu on vilahtanut kauheeta vauhtia, kävin aamusta anivarhain heti kun kaupat aukesi ostamassa esikolle uuden ulkoilupuvun ja karvavuorella olevat vikingin kumpparit. Nyt yritän kahvikupin kanssa töitä tehdä.

potalla käydään sillonkun poika suostuu en pakota, ensi kesää minäkin ajattelin odotella kuivaksi opettelun suhteen.

Tultiin just kerhosta...taktisesti lähettiin niin et sain pojan nukahtamaan...alko kyl oleen siinä ja siinä,kiukkus eikä meinannu antaa periks mut sit kuiteskin nukahti ihan mahdottomaan mykkyräasentoon ;) Taitaapi paikkansa pitää et ajoissa on uneen laitettava tai ei tuu mitään. Kohta kyl varmaan herää kun on jo melkein 30min koisinut.

Potta on alkanut pikkuhiljaa uudestaan kiinnostamaan poikaa... tässä paripäivää sitten oikein pyys kun oli ilman vaippaa ja teki kakat sinne...tosin huomas et se oli vähän "vaikeeta" keskittyä... aamulla sanoo dissi ja osottaa pottaa...eli pissi,mut aina ei tuu mitään,taitaa ennemminkin viehätys olla siinä et luetaan kirja samalla :D Musta me ollaan hyvällä mallilla asian kans...poika hokaa kyl sen tarkoituksen jne... kyl se siitä itellään alkaa sit käymä'än,luulen niin =)

Olis kyllä fantsuu saada ommeltua...mun äiti on tulossa jossain kohtaa kyläileen. Jos vaikka sit koittais.

Täällä me ainakin ollaan :wave:

Potta, meillä ei toivookaan et kiinnostais missään muussa määrin kuin legojen säilytyspaikkana :D

Nukuttiin melkein 10 asti :o ja nyt ollaan sit kotona vaan möllötetty... täytyy illalla mennä ulos ja huomenna koittaa nousta aiemmin, et vaikka ehdittäis puistoon tjms siihen aikaan ku muutkin on ulkoilemassa....

Joku kalluppikysymys mulla oli mielessä mikä vaivas, mut en muista sitä nyt :ashamed: Tuun laittaa sen sit heti ku muistan taas :D

Repa: Me ollaan miehen kanssa myös samaa mieltä että jollekkin tua on allerginen. Kun keksi mille.. Keväällähän testattiin viljatki yksitellen ja silloin ainakin näytti sopivan. Muutenki mahasta varpaisiin on sellasta ihottuma läiskiä. Neuvola täti tuumas "juu kylmyydestä tullut" no mitäs kun jo elokuusta saakka ollut? ja maidosta tuli samanlaista. :headwall: Huomenna ajattelin soitella jos pääsis johki tutkimuksiin, ei tästä mitään tule! Tuntuu että neuvola täti saattaa ajatella "nuori äiti, ei mistään mitään tiedä"! :kieh: Vaikka muuten ihan mukava täti onkin..

summer meillä pottailu takkuaa. Ei suostu millää kakkaamaan sinne -mut on siihen kesään viel matkaa -sit juostaan pikkareissa koko kesä ja treenataan. :D

Meillä neiti on niin mamman perään -syliin pitää päästä ja yöllä kun tulee viekkuun niin pitää nukkua poski poskea vasten. :heart: Sulonen tapaus.

Mut eipä tänne mitään ihmeellistä, öitä :wave:

majj, meillä on muuten myös läiskää lapsi täynnä ja neuvolassa veikkaa kylmää ja kuivaa ilmaa. Niitä oli jo viime talvena mutta ei näin pahoja kyllä. Sikäli saattaa kyllä ainakin meidän kohdalla olla perää ilman moittimisessa koska kesällä Italiassa ei ollut läiskän läiskää. Voihan myös olla ettei se syönyt siellä jotain tiettyä ainesta mitä täällä saa.. olen huomannut että tuore tomaatti saa posket täyteen ihan selvää punaista näppyä ja muutkin läiskät pahenemaan, että sitä nyt vältellään ainakin. Turhauttavaahan se on, jos ei kukaan ota tosissaan vaan laittaa sen piikkiin, että tuo ei nyt kuivaa ihoa erota ihottumasta.

Potta ei ole käytössä, ei. Joskus yritän huijata ja sanon, että Peppikin käy potalla mutta ei tuo mene lankaan. :) Jos ennen ens kesää sais edes osittain vaippavapaaksi niin hyvä, ei sit tarvis hiostella vaipassa koko aikaa.

Inhottava kun vaan sataa eikä oikein kovin kauaa voi touhuta ulkona, Eevakin selvästi purkaa energiaa kiukutteluun. Tänään on kirkunut koko päivän kun palosireeni ja potkinut mun jalat mustelmille.

Marmotta: Joo totta kai meilläkin nua läiskät ovat kylmästä ilmasta voineet tulla. Vuosi sitten sama neuvola täti vaan sanoi saman jutun, vaikka selvästi oli maidolle allerginen, siksi epäilyttää. Toki voi olla että nää meidän öiset ( -ja päivisin, mutta harvemmin ) itkukohtaukset ovat jonkulainen tapa vaan?! Ääh. en tiedä. Toivottavasti ajan myötä selviää! :)

Potta: Unohdin ihan vastata. Mutta päivittäisessä käytössä on, ja päivittäin tulee saalistakin! :)

Morjesta Ystävät.
Eletty kiireen ja masennuksen/shokin välimaastossa. Viimeiset kolme viikkoa nukahtamislääkettä muutamana iltana ja rauhoittavaa tarvittaessa. Eteeni tipahti melkoinen
haamupommi menneisyydestä - putosin ihan totaalisesti hetkeksi. Hiljalleen olen toipunut ja saanut jäsenneltyä asioita. Kerron kun jaksan. Perheessä kuitenkin kaikki hyvin - rakkautta riitttää ja lapset voivat hyvin. Maijan ryhmis on niin ihana paikka, aidot ihmiset tekevät lasten päivistä turvallisia ja onnellisia. Kasvetaan ja nautitaan. Palailen taas!

KirsikkaTomaatti, kiva kuulla susta ja iso :hug: !

Ai vitsi kun ihan kaikki tympii :| ulkona on märkää, pimeetä ja joka päivä on samanlaista....kai tää arki alkaa tökkiä vähitellen. Ei edes joulu kiinnosta....tarvis lunta että sais fiiliksen. Samat kuviot joka päivä ja sitten koittaa aina keksiä iltapäiväks kyläpaikkaa, kun on niin pitkä ja tylsä iltapäivä aina. Ihmiset on kuitenkin töissä tai niille ei käy. Äh tympii vaan kaikki. Sori tää valitus!

summer: Onko teillä torstaina mitään? Mies on vissii ylitöissä taas niin ei meilläkää ois mitää sillo, jaksaisitteko tulla kyläileen? Sillo 4 aikaa sopis vallanmainiosti tms. Toki myös marmotta tervetullut =)

Kirsikkatomaatille :hug:

Blääh tosiaan tuota ilmaa, ei ollu oikeen mieltä virkistävää taas kävellä, kauheen pimeetä :/

Meillä meni pitkästä aikaa yö hyvin! :) Kaks kertaa heräs vaan! :o

Meillä J muuten nykyään tykkää ti-ti nallesta tosi kovaa ! Saatiin yks DVD ja nyt neiti haluis koko ajan vaan että ti-ti olis päällä. Aluks jaksaa kattoa tosi hyvin, sit välillä puuhailee omiaan ja taas alkais katsomaan ti-tiä. :D

Kirsikkatomsku :hug:

Majj :hug: Kovana vaan vaatimaan testejä ja selvyyttä allegian aiheuttajiin!!!

Summer :hug: Mul oli aika samanlaisia fiiliksiä ennenkuin menin duuniin. Nyt on olo paljon helpompi kotipäivinä ja niistä osaa nauttia ihan eri tavalla. Oon sellainen ihminen et tarviin jotain mitä odottaa muuten ei mistään tule mitään ja kaikki on yhdentekevää.

Potta on käytössä päivittäin. Välillä sinne saadaan saalista ja välillä vaan istuskellaan ja ihmetellään.

Joulu lähestyy enää kuukausi aattoon!!! Mä haluisin niin laittaa jo kaikki koristeet ja valot mut mies on aika nihkeenä ollu niiden suhteen. Ehkä tänään sais vähän siivottua ja vaivihkaa kaivettua koristelut kaapeista :whistle:

Edla & AMO siel olis taas Amon lelumyynti to-pe. Etkö sä käyny viimeksi siel? Kannattaako mennä? Onks siel tän joulun uutuus tavaroita vai viime joulun jäännökset myynnissä?

Sain sit eilen tietää et duunit jatkuu ensikin vuonna. Tosin pomo ilmoitti asian mulle 5 minsaa ennen kun mun piti lähteä duunista ja tarjos viel kokoaikaista duunia. Sanoin hänelle vaan kiitti mut ei kiinnosta. Mä haluun tehdä vaan max3 päivää viikossa ja nauttia kotonaolostakin. Onneksi otti asian ihan hyvin ja saan (toivottavasti) jatkaa totuttuun tapaan :whistle: Huomenna varmaan siitäkin asiasta vähän viisaampi.

Majj,marmotta,Meillähän pojalla atooppinen iho ja myöskin aina jotain ihottumaläiskää...välillä on parempi välillä huonompi,mut toi jatkuva yöllä itkeminen niin et kanniskeleen joutuu,ei mun mielestä ainakaan sellanen juttu oo,et vois villasella painaa lääkärien toimesta :/

Kirsikkat. Iso halaus,toivottavasti kaikki selviää mitä siellä nyt ikinä tapahtuukin :hug:

Meillä muskari peruttu mut kävin kaupungilla ostamassa ne kuuluisat nepparit ja nauhat noihin keskosvaatteisiin...et ei turha reissu =) Kassulle tuli pukinkonttiin kaks yökkäriä.

Meillä ei taas nukuta päikkyjä...koska saa luovuttaa yrittämisen :ashamed: ? 2kk asian kanssa tahkottu.

kirsikkatomaatti jaksuja sinulle :hug: :hug: !

pottailu...on unohtunut täysin :/ ...johtuen isin hoidosta...ei ole potattanut neitii edes aamulla :kieh: ...hiukan ärsyttää aloittaa homma uudestaan...sentään aamupissit teki pottaan..

Mieheltä loppui sairasloma...joten miä taas olen enempi täällä koton...ihan mukavaa kotosalla, saa huushollata ja olla muksujen kanssa =) ....tänään jo rymsteerasin olohuoneen uuteen uskoon...ja kivalta näyttää..

Joulu...tulla jollottaa...tonttuja vilisee...meillä 7v uskoo vielä Joulupukkiin...uskooko teillä isommat lapset?...miusta se on aikas hellyyttävää...sanoi, " äiti, eikös ole kiva kun ei tarvi ostaa niitä kalliita lahjoja, kun pukki tuo ne" :D ...joku päivä pitäis lähtee lahjoja ostelee...pojan lahjat on kalliita, mutta onneksi neitin lahjat saa vielä melko pikkurahalla...meinasin kyllä ostaa sen puisen Brion hellan....joko Hello Kittyn tai punaisen....minkä nyt täältä löytää...

Repa käyttekö vielä siellä Aittakorven kerhossa?...meinasin yrittää ensi kerralla tulla ja olisi kiva nähdä teitä.

Joo - ei täällä hätiä mitiä. Mullahan on yritystaustaa - konkurssi takana - kiitos senaikaisen karmivan ihmissuhteen. Rahasta viis. Verottajan toimesta olen saanut vähemmän hienoja epäillyn asemassa olevia nimikkeitä. Noh, mitään laitonta ei todellakaan ole tapahtunut, että saas nähdä eteneekö asia vaiko eikö. Bisnes is bisnes ja thats it. Tälläisinä hetkinä sitä toivoisi olevan oikein ammattirikollinen - olisinpa tehnyt kaiken tahallani ja vienyt hillot bambumajaan piiloon. Otin asian raskaasti, koska vanhat repalaiset haavat revähtivät auki. Pari viikkoa meni ihan sumussa. Onneksi käväsin lääkärissä ja tuo parin viikon mittainen unikuuri oli hyväksi. Taas on potkua persiissä!

Joulupukkiin uskoo meilläki noi tytöt vielä, n.5v ja 6v, meillä myös sanovat samanlai ku matamin lapsi et kiva ku meiä ei tarvii käyttää rahaa niihi lahjoihin :whistle: Sitte ku kirjotettiin joulupukille ja isompi tyttö pelkää kovasti vieläkin pukkia niin, pyysi laittaa lahjatoivelistaan et "voisiko tontut tuoda lahjat koska pelkään sinua vielä" sitte meni tyttö hiljaiseksi ja sano äkkiä mutta apua, entä jos pukki suuttuu ja ei tuokkaan lahjoja??! LAita siihen vielä et toki sinäkin olet tervetullut viettään joulua meidän kanssa :laugh:

Ollaan tää joulu näillänäkymin ihan omassa kotona, aina on sillai suunniteltu et kun oma koti löydetään niin sit aletaan siellä viettään, sitten joulun jälkeen mennään pohjoseen sukuloimaan jos mies saa yhtään lomaa =)

Sarbba, meillä on just torstaina iltapäivällä aika pankkiin viideltä. Kiitos kutsusta! mutta katotaanko jos ens viikolla? meillä ei ole mitään ja jos sais Marmotan ja Eevankin mukaan. Mulla on tällä viikolla kaikkee typeriä menoja kuten työkkäriin keskustelu, pankkiin aika ja muuta yhtä typerää :| Paitsi tänään pääsen parturiin illaks!

Majj, ti-ti nalle on Pepin ehdoton suosikki! tapit ei ole mitään siihen verrattuna. Se tanssii ja hyppii ympäriinsä ja joo aina pitäis muka kattoa sitä.

Matami, meidän 6,5v uskoo ihan täysiä pukkiin =) viime vuonna sille oli joku kertonut ettei ole, mutta eihän se sitä uskonut. Joo kalliita on toivomukset täälläkin...huh huh.

Kyllä tää alavireisyys tästä lähtee...parturiin illalla ja sitten alan juomaan sitä aloeveraa mitä marmotta ja edlakin(?)......tulis lunta, niin kaikki olis paremmin. Kiitos tsempeistä! mies reppana illalla kuuntelee mun narinaa ja valitusta. Pitää välillä tännekin narista =)

Matami, mulla meni viikko-pari kun huomasin selvän eron entiseen. Kai mä olin niin karmeassa kunnossa että pienikin lisä vaikutti niin paljon. :D Kyllähän mulla on hyvinkin saattanut olla vaikka minkä puutos kun en lihaakaan syö ja muutenkin vähän miten sattuu.

Kirsikkatomaatti, kiva oli kuulla susta taas. Vaikka parempia uutisia oliskin toivonut tietysti. :hug: Tärkeintä kuitenkin että perheasiat on kunnossa, mä jo säikähdin ekojen rivien jälkeen että mitä kamalaa siellä on sattunut! Bisnes on tosiaan bisnestä, eipä sille mitään voi..

Meillä peruuntui just Italian matka, ottaa päähän. Niin odotin sitäkin reissua taas, mutta kun ei taas onnistu mikään niin ei. Italian läksytkin pitäis tehdä illan kurssia varten mutta ei kiinnosta. Niin ja menin varaamaan torstaille ajan neuvolaan vaikka piti tehdä jotain paljon kivempaa. Pöh.

Meillä 5 vee uskoo pukkiin, tänään laitettiin kirje aamulla menemään ja se oli pitkääääääää...Mut pukkihan ne rakentaa tonttujen kanssa eli ei hätiä mitiä. :D Joulu ollaan kotosalla kera siskonperheen ja ehkä isovanhempien.

Onko muitten miehet ihan saamattomia lahjojen suhteen? Meillä ei ikinä lähde joululahjoja ostelemaan eikä suunnittele ja sekös ärshyttää |O Nyt tahallani jätin esikon isomman lahjan hankkimisen hälle vaikka annoin kyllä neuvot et mitä vois olla ettei nyt sentäs ostas mitään nukenvaunuja :laugh: :kieh:

repalainen: laitappas mulle joku ihanainen ohje tuorejuusto-mansikka täytteestä täytekakkun muitakin vinkkejä otan vastaan. Muutkin voi laittaa ohjeita jos on jotain tosi ihanaisia nami herkkuja. Meillä pojan 5 vee juhlat ovat viikonloppuna.

päätä särkee jo 3. päivää tosi, tosi kiva

Yhteistyössä