ai niin ja en oo ostamassakaan sitä dopleria, kun on rahat vähän tiukilla nyt, olishan se kiva ollut. Mutta pääsen neuvolaankin tällä viikolla kuunteleen niitä kun kysyin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa pieni:Miten usein teillä muilla on neuvolakäyntejä? Kun tuntuu että tämän tästä on neuvolakuulumisia :heart: Oon ollut aika hoo moilasena kun olen käynyt vasta kerran neuvolatädin luona, kerran lääkärillä siinä alkuraskauden tarkastuksessa ja sitten np-ultrassa. Vauvan sydänääniä ei esim. ole kuunneltu kertaakaan. Viikolla 17 nyt mennään...
Sain esikoisen eri kaupungissa ja kyllä vaan oli toisenlaiset palvelut...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa pieni:Miten usein teillä muilla on neuvolakäyntejä? Kun tuntuu että tämän tästä on neuvolakuulumisia :heart: Oon ollut aika hoo moilasena kun olen käynyt vasta kerran neuvolatädin luona, kerran lääkärillä siinä alkuraskauden tarkastuksessa ja sitten np-ultrassa. Vauvan sydänääniä ei esim. ole kuunneltu kertaakaan. Viikolla 17 nyt mennään...
Sain esikoisen eri kaupungissa ja kyllä vaan oli toisenlaiset palvelut...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Liro:Hoksastiin eilen miehen kanssa että meidän tarvisi mennä pika pikaa passikuviin ja mennä tilaamaan ne passit. Tammikuussa tämä perhe suuntaa kanariansaarille. Tuo meidän mini-ihminenkin tarvii nyt sitten oman passin. Hölmöltä se tuntuu, mutta kai tuollasilla vaahtosammuttimilla on sitten lyhyempi aikainen se passi kuin se 5vuotta?