Täältä vielä yksi taustailija ilmottautuisi joukkoon. Oon siis lukenut viestejänne alusta asti, mutta en ole saanut aikaiseksi alkaa itse kommentoimaan. Kolmas lapsi meille tulossa ja l.a. 12.5.
Mitä liikuntaa te ootte pystyneet harrastamaan? Mulla on rajoittunut liikkuminen kävelylenkkeihin ja kuntosaliharjoitteluun. Tosin kuntosalillakaan en viiti isoilla painoilla riuhtoa, eikä vatsalihaksiakaan voi toki tehdä kuten ennen. Ja aika herkästi tulee sellainen väsynyt ja voimaton olo, mitä ei ollut alkuraskaudessa. Ehkä se on vaan huonoa kuntoa

Aloin myös rautalisää syömään, jos se vähän hemoglobiinia nostais. Hirvittää tuo painonnousu, kun viimeksikin oli tullut 600 g/viikko! Vaikka siis sokeritonta tammikuutakin olen tässä viettänyt. Saapa nähdä mitä vaaka näyttää toukokuussa ja eniten kyllä hirvittää, ettei nyt vauva kasvais mahdottomasti, että sen sais vielä alakautta synnytettyä kohtuudella...
Mä oon ajatellut jäädä äitiyslomalle vasta huhtikuussa, enkä hae varhennettua, vaikkakin tuo lakimuutos on uhkana. Jotenkin tuntuu siltä, että kun oon kerran työnantajalle päivän ilmoittanut, en viiti sitä muuttaa, ellei sitten terveydellisistä syistä täydy jäädä pois aiemmin. Mutta kyllähän siinä lomapäiviä menettää... Joku kyseli, kauanko on aikomus olla pois töistä ja mun kohdalla se on todennäköisesti niin, et vauva on 9 kk ja sitten mies jää hoitovapaalle
Longo 25+0
*muoks* hymiöt ei näkyny, niin piti laittaa uusiksi