Ruokailuista ollut juttua! Meillä mennään aamupuuro 8-9, lounas joku ruokaisa sose 11-12, välipalaksi hedelmäsosetta14-15, päivälliseksi ruokaisa sose 16-17 ja iltapuuro 19-20 .. Vaihtelee vähän pojun rytmin mukaan.
Kirpparilla kävin minäkin. Etsiskelin oikein itselleni maihareita ja vieläpä LÖYSIN! 2eurolla armeijan naisten malliset <3 Tietty pojalleki löyty, pipo + hanskat ja sitte kankainen matkasyöttis, jonka ajattelin hommata muutenkin, 2euroo sekin oli vaan! Jei
Joku kyseli
kääntyilystä täällä on jo pari kuukautta käännytty mahalleen ja viime viikolla jätkä hokas et kun käännyn selälleni takaisin pääsen kierimään

Peruuttelee jo ja konttausasentoa haetaan, vaikka mun puolesta ei näin kiire tarvis olla
Juttelua on ollut myös jo päälle pari kuukautta. Uusin juttu on kimeä piipitys ja päristely.. Jotain tavujen tavailuakin on jo havaittavissa!
Terveenä on pysytty, mitä nyt ite olin flunssassa mut Eikka säily onneks siltä! Jännä vaan ku tutut ja muut tietäväiset(?) varoitteli, että korvikelapset ne on kipeenä usein kun ei saa samaa vastustuskykyä kuin tissimaidosta. Monilla kavereilla ketkä imettää on vauvat ollu kipeinä kyllä. Tiiä sitte, yksilöitä me kaikki ollaan ja sen jo näkee lasten kehitysvauhdistakin. Jotain keskilinjoja tietty on mutta mun mielestä ei kaikkea voi verrata. Varsinkin noi unirytmit on niin yksilöllisiä ja aika paljon tempperamentistakin riippuvaisia ja sitte tietty siitä, että kun oppii uusia asioita ni on levottomampi. Tiiä sitte, tämmöstä maalaisjärjellä ajattelua vaan harrastelen välillä
Meillä unirytmi on alkanut päivällä rakoilla ja yöksi on tasaantunut jo että 1-2 syöttöä. Aika luksusta! Mielummi valvoo päivällä ku se, että yöt riekkuu!

Oon ollu tässä niin väsynyt taas, ettei rajaakaan. |O
Nyt Eikka on päiväunilla ja mulla ois tuolla tiskiä. Pakko ne kai hoitaa pois. :kieh:
Tänään zumbapäivä, JEI!
Jaksuja kaikille ja voikaa hyvin! Sairastelijoille pikaista paranemista! :hug: