Heipparallaa!
Sen verran kiirusta pitänyt töiden ja jouluvalmistelujen kanssa, etten ole ehtinyt tänne kirjoittelemaan, lueskellut olen kyllä

Juuri tajusin, että enää 3 kk työntekoa jäljellä ja sitten pääsee "huilimaan". Nopsaa menee tämä aika.
Kiitoksia kaikille, jotka ovat kirjoitelleet vinkkejä ja suosituksia turvakaukaloista! Näiden pohjalta suuntamme sitten tammikuussa ostoksille

Pinnasänky saatiinkin jo, samoin kasa vaatteita. Jopas niitä onkin mukava jo käydä läpi:heart:. Tuntuu vaan vieläkin ihan uskomattomalta, että kohta täällä on (toivon mukaan) joku jolle niitä pukea..
Omaa napaa: Nyt tuntuu, että maha on viimeisten kahden viikon aikana oikein kunnolla pullahtanut esiin. On sellainen kiva kiinteä pallukka

Liitoskipuilua ollut täälläkin edelleen. Potkuja tuntuu jo aikalailla! Etenkin iltaisin nukkumaan mennessä ja samoin töissä iltapäivällä, jos istahdan koneelle päivän juoksemisen jälkeen. Kivan tuntuisia ovat kyllä, tosin musta ne tuntuu jo ihan kunnon pikkuruisilta potkuilta eikä miltään höyhenen hipaisulta, kuten mun neuvolatäti asiaa kuvasi
Käpykäs: Osanottoni ja voimia surun keskelle! Ei ole sanoja.. :hug:
Viikko rakenneultraan ja jännitys on suuri! Aina sitä vaan miettii, että entä jos.. Entä jos vauvalla onkin rakenteissa jotain vikaa.. Entä jos, entä jos!! Voi kun osais vaan täysillä nyt nauttia tästä raskaudesta! Olen jo kovasti alkanut olla stressaamatta turhista, ja yrittänyt ottaa tästä ainutlaatuisesta matkasta kaiken irti. Silti vaan, jossain takaraivossa kolkuttaa aina joku pieni huoli. Muilla samanmoisia ajatuksia?
Mun työkaveri sanoi tänään, että hehkun raskaana olevan naisen onnea. Se oli kyllä ihanasti sanottu :heart:
Amon & piskuinen 19+6 (huomenna poksahtaa 20+0!!)
Iäksi saa päivittää 30.