Heipsan pitkästä aikaa, ja näin heti aluksi, ettei unohdu, niin tervetuloa kaikille uusille!! :wave:
Olen kyllä käynyt teidän tarinoita lueskelemassa, mutta en ole jotenkin "kerennyt" kirjoittamaan. En enää edes muista, että mistä kaikesta teillä on ollut puhetta...
Täällä voidaan muuten ihan hyvin, mutta oikea lonkan aluetta on vihoitellut jo jonkun viikon. Tosi kipeä kun painoa varaa oikealle jalalle. Eikä tilannetta varmaan paranna sekään, että kannan esikkoa oikean lonkan päällä... Jalat on todella pöhössä ja aika väsyneen oloiset, kun tuota painoa on tullut ihan reippaasti, tälläkin kertaa...
Paljonko muilla on jo tullut painoa???? Itselläni lähtö paino oli 56kg ja tänä aamuna vaaka näytti 66kg...Eli siis nyt jo 10kg!! että eipä ole ihmekään, jos alkaa jo jalkoja särkemään. (tosin tulihan esikoltakin 16kg...)
Hakiko/hakeeko kukaan muu sitä varhennettua äippä lomaa?? Itse hain, ja päätöskin tuli, joten 6.3 alkaa sitten oma "lomani"...
Hermostuttaa ihan kauheasti. Ensi viikolla pitäisi lähteä takaisin töihin. Outoa, vaikka olen ollut vain vuoden pois... Kävin tuossa hakemassa työvuoro listaa, ja totesin miehellekin, että meidän työpaikalla ei ainakaan raskaana olevat saa mitään "erityiskohtelua" pikemminkin päin vastoin. Itselleni oli tehty vuorot; pari päivää töitä, yksi vapaa ja 12 päivää töitä putkeen...

eikä tietoa jatkosta... No, jospa sitä yhden kuukauden jaksaisi töissä, vaikka sitten vähän rankemmin... Ainahan ylimääräiset eurot kelpaavat, mutta ei kyllä kiinnostaisi heti saikullekaan jäädä rasituksen takia... No, se on sitten työn antajan oma vika!!
Olen taas törmännyt näihin "sinulla on niin pieni maha" kommentteihin. Sama oli kun esikoista odotin. Kaikilla tuntuu olevan tarve verrata mahani kokoa muiden mahoihin. Eikö voisi ennemmin vaikka kysyä vointiani, kuin päivitellä mahani kokoa...
Ai niin.
Kelan kodinhoidontuesta olisin udellut. Onko muilla ollut tilannetta, että edellinen lapsi on alle 3v. kun seuraavasta lapsesta olette saaneet äitiyspäivä rahaa?? Kun silloinhan siitä alle 3vuotiaasta voisi hakea kodinhoidon tukea? Näin ymmärsin kelan sivuilta. Määrän kuitenkin laskevat jotenkin liittyen siihen kuinka paljon saa äitiyspäivärahaa. Eli kysymys siis kuuluu, että onko saanut tällaisessa tilanteessa kodinhoidontukea, ja kuinka paljon?? (nyt tuli kyllä niin epäselvä sepustus, että en saa itsekään selvää, mitä tarkoitin...

)
Nyt äkkiä vielä vähän siivoamaan ennen kuin neito herää.
Oikein hyviä vointeja kaikille!!!
nasu ja nipsu 25+6