A
ap
Vieras
Paljonko tradenomien peruspalkka mahtaa olla Oulun seudulla? Tietääkö kukaan? Kannattaako hakea kouluun

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Ei tradenomi ole ammattinimike, vaan tutkinto.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis jos tuo on SUOSITUS, niin yleensäkö on vähemmän? :O Ei hullukaan käy ammatikorkeaa reilua 3 vuotta tuohon hintaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nääsis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis jos tuo on SUOSITUS, niin yleensäkö on vähemmän? :O Ei hullukaan käy ammatikorkeaa reilua 3 vuotta tuohon hintaan![]()
Jo on rehvakastaTuo on minusta erittäin kohtuullinen palkka vain 3 vuoden opinnoista!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis jos tuo on SUOSITUS, niin yleensäkö on vähemmän? :O Ei hullukaan käy ammatikorkeaa reilua 3 vuotta tuohon hintaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nääsis:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Ei tradenomi ole ammattinimike, vaan tutkinto.
En tiedä sen tarkemmin, mutta yksi tuttu oli ensin atk-alan tradenomina ja opiskeli sitten palkkahallinon tradenomin tutkinnon ja palkka putosi yli tonnin. Tradenomeillakin on palkan suhteen kahden kastin kansalaisia niin kuin yliopistoväelläkin (vrt. lääkärit, ekonomit, juristit vs. opettajat, kirjastoihmiset ym.)
Alkuperäinen kirjoittaja suositus:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis jos tuo on SUOSITUS, niin yleensäkö on vähemmän? :O Ei hullukaan käy ammatikorkeaa reilua 3 vuotta tuohon hintaan![]()
Tiedätkö, kuinka kauan esim. lastentarhanopettajat opiskelevat ja mikä on heidän palkkansa....? Voin antaa vinkin, että opiskelevat pidempään ja palkka on kehnompi...
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja nääsis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis jos tuo on SUOSITUS, niin yleensäkö on vähemmän? :O Ei hullukaan käy ammatikorkeaa reilua 3 vuotta tuohon hintaan![]()
Jo on rehvakastaTuo on minusta erittäin kohtuullinen palkka vain 3 vuoden opinnoista!
Joo toki tuollakin pärjäis mutta tuohon kouluun ei voi mennä peruskoulun jälkeen. Toisin kuin lähihoitajakouluun pystyin menemään ja palkkani lisien jälkeen on AINA enemmän kuin 2200e/kk.
Alkuperäinen kirjoittaja Pajukko:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja nääsis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis jos tuo on SUOSITUS, niin yleensäkö on vähemmän? :O Ei hullukaan käy ammatikorkeaa reilua 3 vuotta tuohon hintaan![]()
Jo on rehvakastaTuo on minusta erittäin kohtuullinen palkka vain 3 vuoden opinnoista!
Joo toki tuollakin pärjäis mutta tuohon kouluun ei voi mennä peruskoulun jälkeen. Toisin kuin lähihoitajakouluun pystyin menemään ja palkkani lisien jälkeen on AINA enemmän kuin 2200e/kk.
Niin lisien jälkeen, mutta puhutaan peruspalkasta. Vuorotyöstä on maksettava lisät, mutta vertailuissa otetaan huomioon se peruspalkka.