Ei yhtään haittaa vaik yö unet jäi pariin kolmeen tuntiiin viime yönä. ja väsyttää, mutta silti elämä on ihanaa tralla lalla laa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
villistä lännestä olen, vaikka jo aikaa sit nikkiä vaihtanutAlkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 08:45 tota kirjoitti:ootko villinlännenkarjakkovai liinuska?
villinlännen karjakko mä oon. mä kun haluan vaihteluaAlkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 09:03 sisukasmami kirjoitti:taidat olla villinlännen karjakko kun luin profiilisi![]()
mikäs nyt noin laulattaa?
en enää pysy peräs kun nikki vaihtuu usein![]()
eilen jo kerroinkin, että asia joka mieltäåni painoi vuosia koski miestäni ja raha-asioita ja nyt se on pois pyyhkäisty. enenpää en tule tästä asiasta palstalla kertomaan. pakko vaan hehkuttaa, kun on niin onnellinen.Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 10:38 vieras kirjoitti:Pidätkö meitä jännityksessä vai kerrotko joskus?Eilenkin täällä jo hehkutui samasta asiasta. =)
ei ole kyse luottotiedoista, niissä ei meillä parane olla hämminkiäAlkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 10:46 vieras kirjoitti:Varmaan luottotiedot taas kunnossa..Ei vaiskaan,kiva kun on JOKU asia selvinnyt =)