tre-pirkkala lentokenttä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
millanen se on se ykkösterminaali? pystysköhän siellä torkkumaan yhen yön.... ku mietin lontoon reissua,ryanair tulee kakkoseen,mut sinne ei ainakaan voi jäädä ja juna lähtee vasta aamulla..eikä oikein ois rahaa hotelliin, eikä juna-asema yöaikaan houkuta..

tai onko kellään ehdotuksia halvasta yöpaikasta treellä?

ainakaan silloin kun minä noita halppislentoja harrastin muutamia vuosia sitten, pirkkalan kenttä suljettiin öisin eli siellä ei ollut mahdollista sisällä torkkua..

Netissä Terminaali 1 aukioloajat antais viitteitä siitä ettei ole paras punkkauspaikka,
lienee kiinni yöllä:

ma-pe 04.30-01.30
la 4.30-11.00, 13.00-21.30
su 4.30-11.00 ja 13.00 -01.30

Toki voisi soittaa ja varmistaa

Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:
ainakaan silloin kun minä noita halppislentoja harrastin muutamia vuosia sitten, pirkkalan kenttä suljettiin öisin eli siellä ei ollut mahdollista sisällä torkkua..

Näin toimii vieläkin. Mies lopetti juuri työt ko. kentäällä ja aina joskus kävi aamuisin nuo terminaalin ovet aukaisemassa.

*muoks* Varmistin juuri asian mieheltä niin sanoi, että ovet suljetaan yhdeltä.

Pirkkalassa on Kivirannan kurssikeskus, jossa olen yöpynyt kerran. Hinnat ovat hostellitasoa, 59e/yö. Tässä linkki: http://www.kiviranta.eu/
Bussi kulkee kurssikeskuksen bussipysäkiltä lentokentälle.

krhm,multa näköjään jäi yks lause pois tuosta ekasta tekstistä ja vissiin vähän sekava nyt,nimenomaan siis kyse on paluumatkasta, kun lento tulee myöhään treelle, eikä junaa kotiin lähde ennen aamua.