Treffeille pukeutumisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tommosen mekon voisin laittaa kanssa.
imageMain_5_331.jpg

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja treffeille menijä;28538442:
Mie olen se t-paita ja farkut- nainen! Laitanko treffeille rehellisesti t-paidan ja farkut? Saa mies sitten sen kuvan miusta mikä oikeestikkin oon. Mitä mieltä olet?

No sillai mie oon mennyt. Tietty, jos ne treffit on vaikka jossain oopperan ensi-illassa, voisin toki harkita jotain muutakin, mutta jos vaan nähdään kahvilassa, niin en menis muuna kuin omana ittenäni?

• Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="vieras";28538436]Tää ois mulle ihan liian lyhyt, kotona voisin pitää mutten yleisille paikoille tohtis mennä. Minkä ikäinen olet? Pukeutumisen perusteella juuri ja juuri 20 tai ihan hippasen yli?[/QUOTE]

32. Mutta ei kai se pukeutumiseen kuulu? Ei mulla koskaan peppu näy shortseista, kyllä ne loppuu siihen pepun alle.

[QUOTE="vieras";28538471]Tuo ei ainakaan ole mitenkään tajunnanräjäyttävä..[/QUOTE]

No riippuu oikeesti siitä, mimmosen ihmisen päällä. Saisi vähän enempi näkyä kyllä vyötäröä ja väri vois olla toinen.

Sillon joskus kun tuli treffeillä käytyä niin pääasiassa tuli vedettyä farkut jalkaan ja kelistä ja fiiliksestä riippuen määräyty yläosa - harvemmin mitään "kaikki tyrkylle" kuteita tuli pistettyä päälle...
Poikkeus taitaa olla miehen kans olleet ekat "treffit". Vien ukon kavereiden bändin hevikeikalle ja mun pukeutuminen oli sen mukanen, eli musta nillkamittanen hame, korsetti toppi ja "seittipaita" jossa hihat oli suht pitkähköt. Ei ukko hilpassu keskenkaiken muualle :D

[QUOTE="vieras";28538471]Tuo ei ainakaan ole mitenkään tajunnanräjäyttävä..[/QUOTE]

No ei minustakaan, enempi meikäläisellä kotikolttu tai rantamekko, vaikka muutoin Peyoten vaate vaihtoehdot ovat olleet mulle ihan liian paljastavia.

32. Mutta ei kai se pukeutumiseen kuulu? Ei mulla koskaan peppu näy shortseista, kyllä ne loppuu siihen pepun alle.

Ei kun aattelin vaan, kun tuohon tyyliin meidän perällä sellaset just ja just ikä riittää baariin -tyttöset pukeutuu. Itse olen 31 ja myönnän pukeutuvani usein miten huonosti ja ihan samaan tyyliin kuin vuosia sitten, enkä tarkoita etteikö ihmiset saisi pukeutua juuri niin kuin tykkää. Enkä useinkaan kyttäile miten muut pukeutuu.

[QUOTE="vieras";28538512]Ei kun aattelin vaan, kun tuohon tyyliin meidän perällä sellaset just ja just ikä riittää baariin -tyttöset pukeutuu. Itse olen 31 ja myönnän pukeutuvani usein miten huonosti ja ihan samaan tyyliin kuin vuosia sitten, enkä tarkoita etteikö ihmiset saisi pukeutua juuri niin kuin tykkää. Enkä useinkaan kyttäile miten muut pukeutuu.[/QUOTE]

Pääkaupunkisedulla ei taida olla mitään eroa eri ikäisten pukeutumisella. Ei se ainakaan korostu.

Alkuperäinen kirjoittaja treffeille menijä;28538442:
Mie olen se t-paita ja farkut- nainen! Laitanko treffeille rehellisesti t-paidan ja farkut? Saa mies sitten sen kuvan miusta mikä oikeestikkin oon. Mitä mieltä olet?

Ole oma itsesi, kunhan vaatteet eivät ole rikinäiset taikka likaiset. Paitsi jos se kuuluu tyyliin ja paikka sallii.

Tällainen voisi toimia kanssa joidenkin kanssa.
Kerrigan-Cosplay-Costume-4.jpg

Tunne kohderyhmäsi :D

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Laittaisin jotain tilaisuuteen sopivaa, jossa on mukava olo. Minihameessa ja tissitopissa mulla ei olisi mukava olo, vaan sellainen että esitän jotain nyt.

Ikävä kyllä olen niin tylsä, että laittaisin varmaan jotain tällaista (oik. puoleinen), siis johonkin kahville, puistoon tms.
http://blogs.babble.com/famecrawler/files/2011/04/Reese-witherspoon-chic.jpg

Yhteistyössä