treffit miehen kanssa joka ei muista mua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma25"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma25"

Vieras
hauska juttu sinänsä. perjantaina baarissa mies, jonka kanssa mulla on yhteisiä kavereita, tuli juttelemaan, kehumaan supersöpöksi ja yrittämään lähempääkin kontaktia. noh, en lähtenyt tähän leikkiin mukaan, vaikka mies vaikutti kaikin puolin oikein kivalta, eikä edes äärimmäisen humalaiselta. jälkikäteen kuuli tapahtumasta kaveriltaan ja etti mut käsiinsä facebookista. nyt mies haluais lähtee mun kanssa ulos syömään, mutta myönsi, ettei muista mua yhtään...

jännittää ihan mielettömästi suostua, sillä koen, etten voi todellakaan täyttää kyseisen miehen ulkonäkökriteerejä. (noh, tiedän olevani kasvoiltani kaunis, mutta huomattavasti ylipainoinen.) mun pahin pelko on, että heti paikalle saavuttuani mies järkyttyy ja haluaa sännätä pakoon tai jotain. toisaalta mietin, että missaanko jotain hyvää, jos jätän menemättä. olen aiemmin ollut samankaltaisessa tilanteessa, josta jänistin siksi, että mies ei ole koskaan nähny mua missään. mulla on tähän saakka riittänyt kontakteja ihan 'oikeasta elämästä', joten ei oo ollu tarvetta miettiä tällästä asiaa.

arvon mammat, mitä sanotte? voiko humalainen silmä erehtyä niin pahasti, että mun kauhuskenaario voi toteutua?

Mene ihmeessä treffeille! :) Rinta rottingilla ja leuka pystyssä (itsevarmasti siis, ei leuhkana. ;) ). Jos teillä synkkaa ja molemmat tykkää niin tuostahan saattaa kehittyä vielä vaikka mitä. Jos ei taas natsaakaan, niin mitäpä sä oot siinä hävinny? Ja jos tyyppi hylkäis sut muutaman kilon takia, niin se on sen häviö, ja tiedätpähän ainakin ettei kyse ollut mistään hirveen syvällisestä ihmisestä. Eli et silloin menettäny yhtään mitään. :)

Sano ettet ole varsinaisesti etsimässä ketään tällä hetkellä, mutta miksei voisi jossain käydäkin. Näin sullakin on helppo mahdollisuus perääntyä jos siltä tuntuu ekan tapaamisen jälkeen.

En todellakaan lähtisi treffeille miehen kanssa, kuka aiheuttaa tuolliaisen turn offin: "en muista sua yhtään".
Yleensä olen näissä asioissa lepsu mutta tämä teidän tapaus saa aikaan oksetusväreet.
Jotenkin voin kuvitella mielessäni tuon tilanteen ja ehkä kuvittelen väärin mutta yäks.

Että enpä alentaisi omaa viehätysvoimaani, jos äijä ei edes muista mitään...

Kyllä se varmasti sen verran muistaa. :) Ja jos sulla on facebookissa kuvia, niin kyllä niistä yleensä kasvokuvistakin huomaa, jos on reippaasti ylipainoa, eli uskon kyllä miehen tietävän mitä odottaa.

Eikä paino saa ihmistä määritellä. Rohkeasti vaan treffeille. :)

Mene ihmeessä treffeille! :) Rinta rottingilla ja leuka pystyssä (itsevarmasti siis, ei leuhkana. ;) ). Jos teillä synkkaa ja molemmat tykkää niin tuostahan saattaa kehittyä vielä vaikka mitä. Jos ei taas natsaakaan, niin mitäpä sä oot siinä hävinny? Ja jos tyyppi hylkäis sut muutaman kilon takia, niin se on sen häviö, ja tiedätpähän ainakin ettei kyse ollut mistään hirveen syvällisestä ihmisestä. Eli et silloin menettäny yhtään mitään. :)

Eli ihminen ei voi olla syvällinen, jos merkittävä ylipaino häiritsee?
Kyse on vähän muusta, kuin parista liikakilosta.

tota itekin mietin, että voi hyvin olla että muistaakin, mutta ei varsinaisesti muista keskustelumme sisältöä tms.

veikkaan, että mun kuvista ei huomaa tota painoasiaa, sillä oon 'siunattu' kapeilla kasvoilla, suurilla rinnoilla, kapealla vyötäröllä ja isolla peräsimellä :D mutta toisaalta uskon, että koska yhteiset kaverit on molempien suht hyviä kavereita, olisi joku antanut herralle ennakkovarotuksen, jos sen kokisi tarpeelliseksi :D

itse kyllä pidän itsestäni kaikesta huolimatta, mutta mun omanarvontunto on toisaalta sen verran korkea, etten halua edes hankkiutua tilanteeseen, jossa olisin jollain tapaa huono toisen silmään. /AP

Yhteistyössä