V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
"Syntyi rauhansopimusta tai ei, jättää Hormuzinsalmen aseena käyttö pysyvän jäljen Lähi-idän valtatasapainoon, kirjoittaa MTV Uutisten toimittaja Jouko Luhtala.
Joko presidentti Donald Trump luovutti tai sitten tiettävästi perjantaina Pakistanissa alkavista Yhdysvaltojen ja Iranin rauhanneuvotteluista tulee todella vaikeat.
Trumpin mukaan Yhdysvaltojen Iranilta saava 10-kohtainen ehdotus on "toimiva pohja, josta neuvotella".
Iranin julkaisema lista vaikuttaa kuitenkin jotakuinkin Iranin unelma- ja toivelistalta, ei neuvottelutulokselta.
Teheranin mukaan se jatkossa hallitsisi Hormuzinsalmea, voisi rikastaa uraania, saisi sotakorvauksia ja Yhdysvallat vetäisi joukkonsa alueelta.
Kaiken lisäksi Iranin-vastaiset pakotteet poistettaisiin.
Iran väittää Yhdysvaltojen jo suostuneen ehtoihin. Vaikka Trump puhuu "toimivasta pohjasta", voisi Iranin väitteen kuvitella olevan lähinnä uhoa ja propagandaa."
Olet väärässäUSA omavaraisena öljyvaltiona ei tarvitse Persianlahden öljyä mihinkään.
Muu maailma, ml Eurooppa, on polvillaan Iranin edessä.
Mikä suhteen olen muka väärässä?Olet väärässä
Mikä suhteen olen muka väärässä?
Sota oli täysin Trumpin syytä. Sinulla on mielisairas tapa ajatella asioista syy ja seuraussuhteineen. Kaasupenana pölläytät taas koko päivän pierukaasuasi palstalle.Pörssit nousevat tänään. Kiitos Trump!
![]()
Jauhat siis tuttuun tapaasi paskaa.Mieti sitä.
Ei Trumpin syytä, vaan ansio.Sota oli täysin Trumpin syytä. Sinulla on mielisairas tapa ajatella asioista syy ja seuraussuhteineen. Kaasupenana pölläytät taas koko päivän pierukaasuasi palstalle.
Sinun ansio on päästä kunnolliseen hoitoon vahvalla lääkityksellä ja nettiyhtey.ksien poistolla.Ei Trumpin syytä, vaan ansio.
Jauhat siis tuttuun tapaasi paskaa.
Kuvitteletko että USAssa öljyn hinta pysyy alhaisena vaikka maailmanarkkinoilla öljyn hinta kohoaa? Globaalisti kaikki vaikuttaa kaikkeen.Mikä suhteen olen muka väärässä?
Sinun ansio on päästä kunnolliseen hoitoon vahvalla lääkityksellä ja nettiyhtey.ksien poistolla.
Ei tietenkään, mutta siitä huolimatta USA on omavarainen öljyn suhteen.Kuvitteletko että USAssa öljyn hinta pysyy alhaisena vaikka maailmanarkkinoilla öljyn hinta kohoaa? Globaalisti kaikki vaikuttaa kaikkeen.