Trump on ottanut neuvoja kurkunleikkaajalta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tietääkseni, mutta kerro toki miksi olisin tässä asiassa?
Olet siis sitä mieltä, että muiden sopii kyllä hengailla terroristisen ideologian omaavien henkilöiden kanssa, mutta sitten kun joku Trumpin ex työntekijä päästää suustaan asiattoman sammakon, se onkin yhtä äkkiä maailmanloppu ja aivan hirveää?

En ole. Missä niin sanoin? Ei tuo nyt ole ihan normaalia puhetta demokraattisen valtion kansalaiselta. Sinä vain kohauttelet olkapäitäsi. Ei se ole Elena normaalia sekään.

Eikun hyvä asia.
Pidät maalistuneiden muslimien puolta etkä ole sitä mieltä et kaikki on pahiksia.
Eli sinä taas sanot, että ne muslimit jotka eivät ole maallistuneita vaan noudattavat islamia ja kulttuurisia perinteitään naisten ja tyttöjen asemasta sekä naiset jotka pukeutuvat kaiken peittävään huntuun/huiviin/chadoriin/jne ovat pahoja?

Eli sinä taas sanot, että ne muslimit jotka eivät ole maallistuneita vaan noudattavat islamia ja kulttuurisia perinteitään naisten ja tyttöjen asemasta sekä naiset jotka pukeutuvat kaiken peittävään huntuun/huiviin/chadoriin/jne ovat pahoja?

Mistä sä noin luit? Sä itse puhut kuinka islam on paha ja sen seuraajat myös. Mut nyt ymmärsin ( jos ymmärsin oikein ) et kaikki muslimit ei sun mielestä olekkaan pahoja.
Ja maallistunutkin voi käyttää muslimiasuja, vaikka luulet ettei.

Mistä sä noin luit? Sä itse puhut kuinka islam on paha ja sen seuraajat myös. Mut nyt ymmärsin ( jos ymmärsin oikein ) et kaikki muslimit ei sun mielestä olekkaan pahoja.
Ja maallistunutkin voi käyttää muslimiasuja, vaikka luulet ettei.
Maallistuneet muslimit harvoin pukeutuvat muslimikaapuihin, koska he (useimmiten naiset) eivät ole läheskään aina pukeutuneet niihin vapaaehtoisesti.

Ei ole mun syyni, että oletat minusta omiasi. Se on puhtaasti sun oma ongelmasi.

Maallistuneet muslimit harvoin pukeutuvat muslimikaapuihin, koska he (useimmiten naiset) eivät ole läheskään aina pukeutuneet niihin vapaaehtoisesti.

Ei ole mun syyni, että oletat minusta omiasi. Se on puhtaasti sun oma ongelmasi.

mähän kysyin ajatteletko samoin, ja ymmärsinkö oikein, en olettanut mitään.
Sinä taas syytit minua jostain omasta harhaluulostasi.

ps
Oot aika hukassa muslimien uskonnollisuudesta jos luulet pukeutumisen siitä jotain paljastavan.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Niin mutta he ovat niitä parempia lapsiinsekaantujien frendejä

Plus Clintonin sekaantuminen Valkoisen talon harjoittelijaan on oudosti lakaistu maton alle. Trumpia syytetään - ilman todisteita - vaikka mistä naisten hyväksikäytöstä, mutta Clinton oli sitä ihan oikeasti ja todistetusti.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä