Trump on pistänyt töpinäksi - kaksi miljoonaa amerikkalaista on rokotettu koronaa vastaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja puolimiljoonaa kuolee yhteensä ennen kuin korona on hallinnassa.
Ottaako Trump siitäkin kunnian itselleen?
Ottaako Biden kunnian kaikista murhatuista ja erilaisiin tauteihin kuolleista sitten, jos pääsee valkoiseen taloon?
Entä onko yksikään demokraattipressa ottanut vastuuta häntä ennen? Miksi mielestäsi vain Trump on kaikesta vastuussa ja muut eivät?

Trump ei ole tehnyt oikeastaan mitään koronan ehkäisemiseksi.
Mä en kysynyt onko tehnyt vai ei ja kyllähän on tehnyt, mutta koetas nyt vastata siihen mitä kysyin?
Niin ja en ala etsimään linkkejä niihin asioihin mitä on tehnyt, niitä kyllä löytyy kun itsekin malttaa etsiä...mä haluaisin vaan vastauksen kysymykseeni, siis näihin:

Ottaako Biden kunnian kaikista murhatuista ja erilaisiin tauteihin kuolleista sitten, jos pääsee valkoiseen taloon?
Entä onko yksikään demokraattipressa ottanut vastuuta häntä ennen? Miksi mielestäsi vain Trump on kaikesta vastuussa ja muut eivät?
:)

"
Kaliforniassa sairaalat ovat niin täynnä, että potilaita joudutaan majoittamaan sairasosastoiksi muunnettuihin autotalleihin. Osavaltiossa covid-19-tautiin on sairastunut yli kaksi miljoonaa asukasta"

"
Kaliforniassa sairaalat ovat niin täynnä, että potilaita joudutaan majoittamaan sairasosastoiksi muunnettuihin autotalleihin. Osavaltiossa covid-19-tautiin on sairastunut yli kaksi miljoonaa asukasta"

Kalifornian kuvernööri on demokraatti: mitä hän on tehnyt koronaviruksen hillitsemiseksi?

• Tykkää
Reactions: Palstapesu
Kuten.. mitä? Levittänyt ahkerasti salaliittoteorioita? Kyllä se koronan "hoito" on ollut surkeassa jamassa Trumpin takia Yhdysvalloissa.
tenor.gif

Mä en kysynyt onko tehnyt vai ei ja kyllähän on tehnyt, mutta koetas nyt vastata siihen mitä kysyin?
Niin ja en ala etsimään linkkejä niihin asioihin mitä on tehnyt, niitä kyllä löytyy kun itsekin malttaa etsiä...mä haluaisin vaan vastauksen kysymykseeni, siis näihin:
Vastaus ensimäiseen kysymykseen: en näe tulevaisuuteen kovinkaan pitkälle, mutta en usko, että ottaa vastuuta murhisya ja tapoista.
Toinen vastaus: en ole ollut kiinnostunut US:n politiikasta aikaisemmin, enkä vieläkään tiedä siitä juuri mitään.

Trump ei ole tehnyt oikeastaan mitään koronan ehkäisemiseksi.
Kyllähän se yritti mm. aktiivisesti saada BLM-mielenosoituksia kuriin, mutta demokraattiset paikallishallinnot estivät sen. Tuollainen kuukausia jatkunut aktiivinen koronalinko kaduilla ei voi olla näkymättä tartuntatilastoissa. Varsinkin kun tiiviiden väkijoukkojen pääasiallinen toimintamoodi on huutaa naama punaisena iskulauseita. Siinä sitä aerosolia levitetään oikein huolella.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä