Trumpin harkittu vallankaappaushanke

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tämä juttu kertoo kaiken. Miten niin moni vieläkin viitsii seisoa tämmöisen ihmisen takana? Ihan oikeesti kyse ei ole edes arvoista (joita sinällään tuolla kaverilla tuskin edes on, vain oma ego) vaan siitä, että demokratia on todellisessa vaarassa moisten kanssa. Ihan sama mikä on puoluekanta.

Analyysi: Trump petasi vallankaappausta pitkään ja järjestelmällisesti, mutta joutuuko hän siitä syytteeseen? (yle.fi)

Tuskinpa häntä tästä tuomitaan, mutta luulisi melkeinpä kaikkien ymmärtävän missä kuviossa on kyse.
 
Melkein puolet amerikkalaisista halus tästä pressan. Ja haluu vieläkin. Ja koska demokraateilla ei oo ketään, niin Trumpista tulee pressa uudestaan. Ja se on hyvä, amerikkalaiset saavat mitä ansaitsevat.
 
Meillähän on täällä muutama musta jotka kannattavat häntä silmittömästi, tulee ihan Saku-Aatun kannattajat mieleen, ja kuinka helppoa on sumuttaa tavallisia ihmisiä uskomaan valheita ja syyllistymään rikokseen

Hetkeä myöhemmin viesti levisi mellakoijien keskuudessa, ja rytmikkäät huudot Pencen hirttämisestä alkoivat kaikua taivaalle.

– Hän ansaitsee sen, Trump sanoi kuultuaan huudoista.


Nämä onnettomat mustat tuskin osaavat edes hävetä vaikka heidän pitäisi nyt tietää ja tunnustaa jo vihdoin totuus
 
Hyvä, että karu totuus alkaa valjeta, tulee syyte tai ei.

Täällä tosiaan muutamat jaksavat toistaa, ettei ole syyllinen, kunnes toisin todistetaan. Ei, mutta onko moinen erittäin vaaralliseksi osoittautunut käytös ja toiminta oikein, saati "konservatiivisten arvojen" mukaista? Ei ole.

Konservatiivisuuteenhan juuri täällä monet vetoavat ja olemalla hiljaa hyväksyvät kenties tämän? Vai ovatko niin tomppeleita, etteivät tajua, mikä on oikein ja mikä väärin? No onhan täällä yksikin palstailija, joka on kertonut sukunsa olleen vankkoja suomalaisen äärioikeistolaisen IKL: kannattajia, joten ehkä samat "arvot" ovat periytyneet.

Sitten syytetään jotakin mielikuvituksellista suvaitsevaistoa, että ihmiset kannattavat äärioikeistolaisuutta, verhoten sen konervatiivisuuteen, ja hyväksytään sellaisten polittiikojen toimet, jotka pyrkivät autoritäärisyyteen ja diktatuuriin.

Paitsi Putinia onneksi ei katsota hyvällä, vaikka hänenkin kannattajiaan Suomesta löytyy.
 
Totuus on se, että Trump sai enemmän ääniä kuin yksikään ehdokas yksissäkään aikaisemmissa vaaleissa.

Niinkö? Miten mahdat selittää tämän?

HS: Kuinka selkeä oli Joe Bidenin vaalivoitto? HS:n grafiikassa puretaan vaalitulos osiin

Joe Biden voitti Yhdysvaltain presidentinvaalit ennätyksellisellä äänisaaliilla ja selvällä valitsijamiesten enemmistöllä, mutta istuva presidentti Donald Trump on kylvänyt epäluottamusta vaalitulokseen. HS:n grafiikasta voit vertailla, miten Bidenin ja Trumpin vaalivoitot erosivat toisistaan.

 
Niinkö? Miten mahdat selittää tämän?
Kuinka paljon Biden on saanut ääniä niissä edellisissä vaaleissa?

Tulevat vaalit tulevat osoittamaan, että vuoden 2020 presidentinvaalit olivat tilastopoikkeus. Ihan sattumalta tuo tilastopoikkeus osui vuoteen jolloin koronan varjolla äänestämisen sääntöjä höllennettiin ennen näkemättömällä tavalla. Sellaisella tavalla, joka ei esimerkiksi missään EU-maassa tulisi kyseeseen.

Minulla ei ole mitään intoa alkaa spekuloimaan asialla, mutta fakta tosiaan on se, että Donald Trump sai 2020 enemmän ääniä kuin yksikään ehdokas yksissäkään aikaisemmissa vaaleissa. Ja olen aika luottavainen sen suhteen, että menee parikymmentä vuotta ennen kuin USA:n väkiluku kasvaa niin paljon, että vastaaviin äänimääriin kuin 2020 ylletään uudestaan.
 
Minulla ei ole mitään intoa alkaa spekuloimaan asialla, mutta fakta tosiaan on se, että Donald Trump sai 2020 enemmän ääniä kuin yksikään ehdokas yksissäkään aikaisemmissa vaaleissa. Ja olen aika luottavainen sen suhteen, että menee parikymmentä vuotta ennen kuin USA:n väkiluku kasvaa niin paljon, että vastaaviin äänimääriin kuin 2020 ylletään uudestaan.
Jenkeissähän ei välttämättä voita vaikka saisi enemmän ääniä
 
Kuinka paljon Biden on saanut ääniä niissä edellisissä vaaleissa?

Tulevat vaalit tulevat osoittamaan, että vuoden 2020 presidentinvaalit olivat tilastopoikkeus. Ihan sattumalta tuo tilastopoikkeus osui vuoteen jolloin koronan varjolla äänestämisen sääntöjä höllennettiin ennen näkemättömällä tavalla. Sellaisella tavalla, joka ei esimerkiksi missään EU-maassa tulisi kyseeseen.

Minulla ei ole mitään intoa alkaa spekuloimaan asialla, mutta fakta tosiaan on se, että Donald Trump sai 2020 enemmän ääniä kuin yksikään ehdokas yksissäkään aikaisemmissa vaaleissa. Ja olen aika luottavainen sen suhteen, että menee parikymmentä vuotta ennen kuin USA:n väkiluku kasvaa niin paljon, että vastaaviin äänimääriin kuin 2020 ylletään uudestaan.
Suoraan sanoen EVVK. Tilanne on nyt kansan tahdosta että Biden on NYT presidentti ja Trump ei ole! 🙄

Demokratia toimii ja olen siitä iloinen, etkö sinä ole?
 

Yhteistyössä