K
"katmat"
Vieras
mulla kuopus on 8kk ja imetän edelleen joten en varsinaista laihista kai voi aatella, mutta herkkujen syönti on repsahtanu käsistä ja pitäis päästä siitä eroon. Tää kuopus on huono nukkuja, korvakierteinen vauva (nyt putket korvissa ja tilanne parempi mut nukkuu edelleen huonosti) ja tahtoo olla niin että mitä huonompi yö takana, sen enempi herkkuja tulee syötyä. Raskauskiloja on 10 jäljellä eikä ne oo lähteny (herkkujen syönnin takia kai) mihinkää vaikka tää muksu on eläny tähän asti käytännössä pelkällä tissimaidolla (ei syö juurikaan muuta)eli imetys on kuluttanu kaloreita ihan kiitettävästi. uskoisin että kilot alkais karista kun vaan jättäisin herkut vähemmälle, eli en söisi joka päivä ja niin paljon. Mutta mistä voima siihen?? Voisko joku vähä tsempata tai ees sanoa että pääsen tuosta herkkujensyöntikierteestä eroon??!!
eka aattelin että en jaksa tehdä asialle mitään niin kauan kun yöt nukutaan tunnin pätkissä, mutta nyt on alkanu niin lujaa kyllästyttää oma veltto kroppa että pakko tehä jo jotain.
Aiemmin söin tosi terveellisesti ja liikuin päivittäin+ jumppasin muutaman kerran viikossa. Nyt on kaikki jääny kun ei tämän kuopuksen yöheräilyjen jäljiltä yksinkertaisesti jaksa lähtee lenkille ja väsyneenä tekee herkkuja niin kovaa mieli ja tuntuu että ne piristää mieltä väsyneenä. Lisäksi oon sairastanu lokakuu-Maaliskuu välillä 8 flunssaa, joten käytännössä oon melkein koko ajan ollut kipeä enkä oo siksikää jaksanu liikkua (eikä flunssaisena saa ees liikkua vaan pitäis levätä).
Nii sellasta. Tsemppiä tarvisin. Mistä sitä vois alottaa, jättää kaikki herkut kerralla pois vaiko vähitellen.
Aiemmin söin tosi terveellisesti ja liikuin päivittäin+ jumppasin muutaman kerran viikossa. Nyt on kaikki jääny kun ei tämän kuopuksen yöheräilyjen jäljiltä yksinkertaisesti jaksa lähtee lenkille ja väsyneenä tekee herkkuja niin kovaa mieli ja tuntuu että ne piristää mieltä väsyneenä. Lisäksi oon sairastanu lokakuu-Maaliskuu välillä 8 flunssaa, joten käytännössä oon melkein koko ajan ollut kipeä enkä oo siksikää jaksanu liikkua (eikä flunssaisena saa ees liikkua vaan pitäis levätä).
Nii sellasta. Tsemppiä tarvisin. Mistä sitä vois alottaa, jättää kaikki herkut kerralla pois vaiko vähitellen.