Miehen vanhemmat ja pari muuta sukulaista on tulossa lapsen synttärikahveille... Anoppi on sellainen tapaus, joka mm. löytäessään hiuksen lattialta, huomauttaa siitä ja kiikuttaa sen roskiin. Olen viimeisilläni raskaana, enkä jaksaisi nyt yhtään mitään piikittelyä. :|
Lisäksi teen kaiken väärin pöydän kattamisesta lähtien. Oon ollut aamusta lähtien stressaantunut ja pahoinvoiva pelkästä ajatuksesta, että mulla hormooneitteni kanssa pokka pettää.
Toisaalta, hän on ailahteleva persoona, saattaa ylistää ja kehua vallan ylenpalttisesti (vaan tuskimpa tällä kertaa, kun on noita muita sukulaisia mukana).
Sellaisen kakun kyllä leipoi pyynnöstäni, että oksat pois!
Pyysin yksinkertaista kakkua, ettei olisi liikaa vaivaa, mutta olikin hienompi kuin yksikään näkemäni synttärikakku! Oli eiliset vieraat ihan sanattomia, kun nostin kuvun.
Kehuin ja kiitin anoppia moneen kertaan ylenpalttisesti ja ihan aiheesta. Kai meillä kaikilla on omat vinkeemme, täytyy vaan nauttia silloin, kun ollaan sovussa, eikä maalailla piruja seinille.
Lisäksi teen kaiken väärin pöydän kattamisesta lähtien. Oon ollut aamusta lähtien stressaantunut ja pahoinvoiva pelkästä ajatuksesta, että mulla hormooneitteni kanssa pokka pettää.
Toisaalta, hän on ailahteleva persoona, saattaa ylistää ja kehua vallan ylenpalttisesti (vaan tuskimpa tällä kertaa, kun on noita muita sukulaisia mukana).
Sellaisen kakun kyllä leipoi pyynnöstäni, että oksat pois!
Kehuin ja kiitin anoppia moneen kertaan ylenpalttisesti ja ihan aiheesta. Kai meillä kaikilla on omat vinkeemme, täytyy vaan nauttia silloin, kun ollaan sovussa, eikä maalailla piruja seinille.