Tsiisus mikä tampio sitä voi olla:D Turhis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Juu

Vieras
Ihmettelin kun mun paino ei oo yhtään pudonnu vaikka tuntuu siltä:( Jo muutaman viikon junnannu samassa.
No eipä tarvii enää:D Ihan vaan tiedoksi että ei kannata laittaa vaakaa kylpyhuoneen kaadon suuntaisesti:D Ihan vahingossa kuljin sen kanssa toiseen huoneeseen ja siellä punnitus näytti -6kg....Voi nolo:D
Mies on saanut kuulla mun rutinaa ihan turhaan:D En taida kertoa sille missä päässä vika on;)

Onko kenellekkään muulle käynyt niin että oma vaaka näyttää toista/väärin?

heh. mä olen käynyt niin nuoresta pitäen puntarissa, että tiedän tarkalleen mikä puntariiin vaikuttaa.. se missä kulmassa se on, onko kallellaan tai sissä kohtaa siinä seisoo :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
heh. mä olen käynyt niin nuoresta pitäen puntarissa, että tiedän tarkalleen mikä puntariiin vaikuttaa.. se missä kulmassa se on, onko kallellaan tai sissä kohtaa siinä seisoo :whistle:

häh?Pitääkö siinä vielä seistä jossain tietyssä asennossa? Siis tottakai varmaan selkä suorana mutta noin muuten?

Mä kans luulin, että mun painoni jumittaa samassa, kunnes huomasin, että kalibrointi oli kaksi kiloa pielessä. Meni monta viikkoa ennen kuin huomasin. Sinänsä hölmöä, että sen näkee ihan silmillään, kun katsoo vaakaa nollassa.

joo siis mulla on tollanen digivaaka? Pitääkö sekin kalibroida vai tekeeko se sen jotenkin autom.
Siis jos jollain on digivaaka:)? Mä en oo ku joskus koulussa,lääkärissä ja neuvolassa raskaana käyny aiemmin ja toi on mun eka oma vaaka:D Siis aiemmin ei oo ollu tarvetta käydä mut nyt olis ja siks ostin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo siis mulla on tollanen digivaaka? Pitääkö sekin kalibroida vai tekeeko se sen jotenkin autom.
Siis jos jollain on digivaaka:)? Mä en oo ku joskus koulussa,lääkärissä ja neuvolassa raskaana käyny aiemmin ja toi on mun eka oma vaaka:D Siis aiemmin ei oo ollu tarvetta käydä mut nyt olis ja siks ostin.

Ei kai digivaakaa tarvitse. Mulla on siis sellainen vanhanaikainen, jossa on siellä alla kiekko, josta nollakohta pitää pyörittää paikalleen, jos on väärässä kohtaa. Eli hienosti sanottuna kalibroida.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei kai digivaakaa tarvitse. Mulla on siis sellainen vanhanaikainen, jossa on siellä alla kiekko, josta nollakohta pitää pyörittää paikalleen, jos on väärässä kohtaa. Eli hienosti sanottuna kalibroida.

Ok,kiitos:)

Yhteistyössä