Tuetusta lomasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitenkä; kuinka paljon tuota lomatukea saa vai maksaako ne koko pömpsin vai miten se menee? Oon pihalla kun luminen ukko kun ei ennen olla tuollaista haettu. Onko aikuisille ja lapsille eri hinnat vai miten tuo toimii? Jollain nettisivulla lueskelin mutta en yhtään kyllä ymmärtänyt ideaa. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Mitenkä; kuinka paljon tuota lomatukea saa vai maksaako ne koko pömpsin vai miten se menee? Oon pihalla kun luminen ukko kun ei ennen olla tuollaista haettu. Onko aikuisille ja lapsille eri hinnat vai miten tuo toimii? Jollain nettisivulla lueskelin mutta en yhtään kyllä ymmärtänyt ideaa. :ashamed:

tukea saa sen verran, et omavastuuosuudeksi/aikuinen jää suunnilleen parikymppiä/vrk. alle 6-vuotiaat maksutta, isompien maksua en muista, tai olla kympin hujakoilla?

Tuetuissa lomissa on omavastuuosuus, joka pitää itse maksaa (tai jos perheesi saa toimeentulotukea, voi omavastuuosuuden saada harkinnanvaraisena tukena). Itse olimme Porin Yytterissä (kylpylässä) juuri hiihtolomalla, meillä maksu oli 235e/5vrk täysihoidolla. Eli aikuisen loma maksoi 20e/vrk, ja yli 7v lapsen 7e/vrk. Alle 7 vuotiaat menivät maksutta.

Yhteistyössä