http://www.dailymail.co.uk/news/article-1266485/Iceland-volcano-Health-chiefs-extraordinary-warning-ash-begins-fall-parts-Britain.html
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No onko toi nyt ensimmäinen kerta, kun joku asia on muualla vaarallista, Suomessa ei?
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri::kieh: :kieh: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri::kieh: :kieh: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:Majuri voisi mennä hengittelemään sitä tuhkaa pihalle.
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Jos edellinen purkaus kesti vuoden, niin pitäisiköhän silloin olla vuosi sisällä? Ettei vain saa vahingossa hengitettyä tuhkaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Jos edellinen purkaus kesti vuoden, niin pitäisiköhän silloin olla vuosi sisällä? Ettei vain saa vahingossa hengitettyä tuhkaa?
Se voimakkuus ja tuhkan määrä + tuhkan laskeuma vaihtelee varmaan tuon koko purkauksen aikana. Joskus on vaarallisempaa ja joskus taas ei. Ja sehän ei ole ihmisille vaarallista jos tuhka pysyttelee yläilmoissa, mutta jos taas laskeutuu maahan niin vaarallisuus ihmisille nousee. näin mä sen kuvittelisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Britanniasta:Jaa uutinen mulle, ei ole mitään tuhkaa näkynyt, kirkkaan kaunis sininen taivas vaan..
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No onko toi nyt ensimmäinen kerta, kun joku asia on muualla vaarallista, Suomessa ei?
Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:Alkuperäinen kirjoittaja Britanniasta:Jaa uutinen mulle, ei ole mitään tuhkaa näkynyt, kirkkaan kaunis sininen taivas vaan..
Oletko missä päin Britanniaa?
Tuhka laskeutunut vasta osassa maata.
"Dust has fallen in northern parts of Britain, including Shetland and Aberdeen, and is expected to progress southwards later today."
Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:Nyt sanottiin jo TV1:n uutisissa, että suositellaan sisätiloissa pysymistä jos tuhka laskeutuu.