Tuhkanvaalea hiusväri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reikänen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

reikänen

Vieras
Sori nyt heti aluks kun TAAS yks vaalennus-kysymys tänne...
Mut osaisko joku kertoo omaa kokemusta...miten kannattais tehä. Mulla voimakkaasti vaalennetut hiukset jotka sen "normi"keltaset, vaik tuhkaa on haettu värjäyksellä. Oon laittanu värinpoistoo vaaleenruskeista ja värjänny mm. liven xxl platinalla ja garnierin ultravaaleella tuhkalla. Ikinä en oikeen tuhkasta sävyä saa kun sitä punapigmenttiä löytyy, mut siis kysynkin et miten tässä nyt pitäs jatkaa tätä värjäystä? Kun juurikasvua käsittelen niin pitäskö sen jälkeen viä laittaa toinen väri koko päähän? Siis ihan uus paketti, et sais taas sen kellastuneen värin vähän tuhkasemmaks?? Eilen siis käsittelin juurikasvun garnierin ultravaaleella tuhkalla ja laitoin ohjeen mukaan lopuks reilu 5min koko päähän, mut eihän toi 5min mitään auta...vissiin ihan turhaa touhua. Juurikasvu kyllä lähti ja suht tasanen väri on, mutta nyt se on sitten keltanen, mikskä se siis aina muutaman viikon päästä aina muuttuu. Että siis kestääkö hiukset jos laitankin tästälähtien aina väri koko päähän??? Ootteko muut tehny miten?

oliskos nyt ihan niin ettei tosiaan kannata toista ksetoväriä siihen enää laittaa jos haluaa tukan säilyttää. ostappa suoraväri missä on tuhkaa ja anna vaikuttaa kunnolla. tai käytä joka päivä keltaisuuden poistoon tarkoitettua hopeashampoota.
eikä se violetti ole keltaisen vastaväri vaan sininen!!!!

eli kampaamoissa ja ainakin hairstoressa on myynnissä muotovaahto 10 v joka taittaa keltaisen värin tuhkaksi. Levitetään kosteisiin hiuksiin ja annetaan vaikuttaa ja huuhdellaan. Itelläni oli sama ongelma ja sain sen tolla korjaantumaan. Lisäksi pesen hiuksia hopeashampoolla. Noiden avulla olen päässyt luopumaan 2 kertaisesta värjäyksestä ja hiuksetkin on paremmassa kunnossa. Ite tykkään kotona värjätä hiuksia koska päänahka ei kestä kampaamon värejä!

No kun halusin nyt nimenomaan kotivärjäyksestä kysyä...
Ja aina valitsen jonkun juuri tuhkansävyisen värin...minkäs sarjan se Helsinki-sävy esimerkiks on...ja paketissakin yleensä sanotaan et nimenomaan taittaa keltasuutta. Tiedän siis kyllä millä värillä kannattaa värjätä, mutta kun kaikesta huolimatta se keltasuus sieltä hetken kuluttua puskee läpi. Eli siis mitä sille kannattaa tehdä: värjätä koko pää aina uudestaan jollain keltasen taittavalla värillä. Voiko tällasta näin voimakasta värikäsittelyä tehdä 2kk välein??

Alkuperäinen kirjoittaja m:
oliskos nyt ihan niin ettei tosiaan kannata toista ksetoväriä siihen enää laittaa jos haluaa tukan säilyttää. ostappa suoraväri missä on tuhkaa ja anna vaikuttaa kunnolla. tai käytä joka päivä keltaisuuden poistoon tarkoitettua hopeashampoota.
eikä se violetti ole keltaisen vastaväri vaan sininen!!!!

hahahaha, keltaisen vastaväri todellakin on violetti, sinisen vastaväri on oranssi. :D Mutta siitä ollaan samaa mieltä, että ei kannata noilla vaalennusaineilla tai kestoväreillä koittaa poistaa keltasuutta jos tukassa on paljon punapigmenttiä. Jos hiukset ovat tarpeeksi vaaleat mielestäsi, laita päälle tuhkaan taittuva sävy, tehoaa paljon paremmin.Parastahan olisi tietenkin mennä kampaajalle joka osaa tehdä pigmentoinnin kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja lonti:
eli kampaamoissa ja ainakin hairstoressa on myynnissä muotovaahto 10 v joka taittaa keltaisen värin tuhkaksi. Levitetään kosteisiin hiuksiin ja annetaan vaikuttaa ja huuhdellaan. Itelläni oli sama ongelma ja sain sen tolla korjaantumaan. Lisäksi pesen hiuksia hopeashampoolla. Noiden avulla olen päässyt luopumaan 2 kertaisesta värjäyksestä ja hiuksetkin on paremmassa kunnossa. Ite tykkään kotona värjätä hiuksia koska päänahka ei kestä kampaamon värejä!

Juuri näin. 10V ja lisäksi hopea shampoo ja tai hoitoaine. Ei tarvitse värjätä, kun käytät tämmösiä apuvälineitä.

Hopeasampoo on ollu käytössä jo pitkään...ei oikeen tunnu kauheesti auttavan.
Joo ja kampaajalla oon useesti käyny kans värjäämässä, mut enpä ole ikinä sieltäkään kovin tuhkaista sävyä saanut...muutenkin ärsyttää kun ehdottelevat heti jotain muuta vaihtoehtoo. Mutta kun mä haluisin sen tuhkan vaikka tiedän et hius kärsii siinä paljon enemmän ja kun nyt kerran olen alottanut tän vaalean"kierteeni" niin en katkase sitä ennenku kaikki konstit on yritetty. Sit palaan häntä koipien välissä vaaleenruskeeseen ;)
En oo muuten löytäny kaupoista mitään tuhkanvaaleeta SÄVYÄ...siis aina sellasella värjään, mut jos siis tähän vaaleuteen laittas jonkun sävyn niin auttas muka paremmin?? Mikäs tällanen sävy sit ois??

Alkuperäinen kirjoittaja reikänen:
Hopeasampoo on ollu käytössä jo pitkään...ei oikeen tunnu kauheesti auttavan.
Joo ja kampaajalla oon useesti käyny kans värjäämässä, mut enpä ole ikinä sieltäkään kovin tuhkaista sävyä saanut...muutenkin ärsyttää kun ehdottelevat heti jotain muuta vaihtoehtoo. Mutta kun mä haluisin sen tuhkan vaikka tiedän et hius kärsii siinä paljon enemmän ja kun nyt kerran olen alottanut tän vaalean"kierteeni" niin en katkase sitä ennenku kaikki konstit on yritetty. Sit palaan häntä koipien välissä vaaleenruskeeseen ;)
En oo muuten löytäny kaupoista mitään tuhkanvaaleeta SÄVYÄ...siis aina sellasella värjään, mut jos siis tähän vaaleuteen laittas jonkun sävyn niin auttas muka paremmin?? Mikäs tällanen sävy sit ois??

Esim wellalla on kevytsävytteissä "raitojen virkistäjä" nimellä kulkeva vaahto, joka on siis violettia, ja poistaa mielestäni tehokkaasti keltaisuutta.

Crestolin hoitoväri hopeanharmaa ja se kaikista vaalein.. ja se päähän jos on jo vaaleet hiukset jo enestään...se joka puolelle tasaisesti muuten tulee laikkuja ja saunaan.../(niin ainakin imaisee hiukset sen)...itellä tavoite kesäksi mahdollisimman vaalea/hopea vivahde hiuksiin...crestolilla oon aina saanut ja parasta et se hoitaa hiuksia samalla..

Yhteistyössä