tietääkö kukaan mistä löytyisi se ihan oikea Tuhkimo DVDnä? googlella kun tulee vain jatko-osia, ilmeisesti se ensimmäinen on tulossa vasta juhlajulkaisuna. mutta mietin että löytyykö sitä ollenkaan nyt DVDnä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Katsoitko Home enteristä? Sieltä me ollaan saatu se kuukauden leffana muutama vuosi sitten kylläkin.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Katsoitko Home enteristä? Sieltä me ollaan saatu se kuukauden leffana muutama vuosi sitten kylläkin.
ei näyttäis olevan ku kolmosta siellä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Katsoitko Home enteristä? Sieltä me ollaan saatu se kuukauden leffana muutama vuosi sitten kylläkin.
ei näyttäis olevan ku kolmosta siellä
Joo , kävin itsekin kurkkaamassa. Ilmeisesti loppu sieltä. Siitä onkin jo muutama vuosi kun me se tilattiin tuolta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ekös se eka tuhkimo ole jo juhlajulkaisuna?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ekös se eka tuhkimo ole jo juhlajulkaisuna?
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ekös se eka tuhkimo ole jo juhlajulkaisuna?
en mä ainakaan löytänyt :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ekös se eka tuhkimo ole jo juhlajulkaisuna?
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ekös se eka tuhkimo ole jo juhlajulkaisuna?
laitoin jo yksärii mut löyty halvempi ja nopeempi toimitteinen boksi
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?products_id=19620
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ekös se eka tuhkimo ole jo juhlajulkaisuna?
laitoin jo yksärii mut löyty halvempi ja nopeempi toimitteinen boksi
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?products_id=19620
Tuossa ilmeisesti vain tekstitys suomeksi?