Tuhruvuotoa -

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja silti raskaana?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

silti raskaana?

Vieras
Onko kenelläkään muulla tullut tuhruvuotoa monta päivää peräkkäin ja on silti ollut raskaana? Itselläni kuukautiset nyt kaksi päivää myöhässä, kierto on yleensä säännöllinen mutta alkaa parin päivän tuhrulla. Nyt on tuhrua tullut jo neljä päivää, mutta itse vuotoa ei. Olen lähes varma että en ole raskaana, koska mitään oireita ei ole. Tosin nyt mietityttää kun vuotoa ei kuulu, emättimen päässä (siis tuolla syvällä) vihloo välillä ja tykyttelee.

Todella tuskastuttavaa odottaa että menkat alkaisivat.. Samalla pienenpieni toive että oliskin raskaana. Argh! Testit tilasin juuri kotitestit.comista, joten testailemaan pääsee vasta maanantaina. Onko muilla ollut samanlaista tuhrua..? Kiitos jos joku ystävällisesti vastaa.

Ainiin yksi outo ""oire"" on, tekee mieli seksiä koko ajan ihan hirveesti, ehkä juuri tuon emättimen tykyttelyn johdosta. Tämä ei todellakaan ole normaalia menkkojen alkamisen aikaan. Siitä ajattelin että olisiko tärppi tullut. Huh tätä odottelua..

Hei! Itselläni oli tuota ruskeaa tuhruvuotoa jopa rv 8 saakka ja yhtenä päivänä hieman kirkastakin vuotoa, mutta olin jo tehnyt siis positiivisen testin. Lääkäri sitten ultrasi ja siellähän se pikku sydän sykki ja alkio oli oikeassa paikassa! Eli voit hyvinkin olla raskaana ja toisaalta koskaanhan ei tiedä onko kyseessä alkava keskenmenokin, mutta siihen liittyy yleensä voimakasta alavatsa kipua ja kuukautismaista runsasta vuotoa.

Ajattelin, että minun kohdallani kahden alkion siirron jälkeen toinen tuli pois tuona vuotona niinä alku viikkoina keväällä. Toivotaan parasta, että tulos olisi toiveittesi mukainen!
-minä rv 29+4 -

Päivää ennen menkkojen alkua testasin negan, seuraavana päivänä menkat sitten alkoivat, mutta kesti n 4 päivää ja olivat tavallista niukemmat ja lyhyemmät. Menkat myös alkoi noin viikon myöhässä. Nyt mietinkin olisinko sittenkin raskaana? Mitään oireita ei oikeastaan ole/ole ollut, ei edes menkkakipuja menkkojen aikoihin. Kantsiskos vielä testata vai odottaisko seuraavien menkkojen alkua josko ne sieltä alkaisivat? Kuinka myöhään testien viimeistään pitäisi näyttää positiivista? Testasin acon 10:llä.