R
Rollolainen
Vieras
Jos perheessä on pikkulapsia, vahtikaa etteivät syö tuijan neulasia. lievästi huumaava kasvi on kyseessä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Entä isokokoinen tuija-puu?
Alkuperäinen kirjoittaja maisa:Häätyypä muistaa ens kerran ku isännän kaljat loppuu kesken niin sanoa, notta meneppäs pureskelemaan pihalle tuijat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Meidän lapsille ei oo tullut mieleenkään syödä tuijan neulasia, mutta mun on nyt ihan pakko kokeilla joskus :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Meidän lapsille ei oo tullut mieleenkään syödä tuijan neulasia, mutta mun on nyt ihan pakko kokeilla joskus :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Meidän lapsille ei oo tullut mieleenkään syödä tuijan neulasia, mutta mun on nyt ihan pakko kokeilla joskus :ashamed:
kuin myös![]()
Jos vetäsi tuijaa ja viinaa sekaisin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Raparperia ei saa syödä raakana.
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Raparperia ei saa syödä raakana.
?? Olisko jotain perusteluita?? Itse olen iät ja ajat syönyt raparperin varsia raakana. Lapsena juostiin hakemaan kahvikupin pohjalle sokeria, johon vartta pökättiin ja haukattiin pala.
En jaksa kaivaa mitään linkkiä esiin, mutta siinä on ainetta, joka haurastuttaa luita!
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Raparperia ei saa syödä raakana.
?? Olisko jotain perusteluita?? Itse olen iät ja ajat syönyt raparperin varsia raakana. Lapsena juostiin hakemaan kahvikupin pohjalle sokeria, johon vartta pökättiin ja haukattiin pala.
En jaksa kaivaa mitään linkkiä esiin, mutta siinä on ainetta, joka haurastuttaa luita!
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Entä isokokoinen tuija-puu?
tuija kuin tuija, se on lievästi huumaava.
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Entä isokokoinen tuija-puu?
Alkuperäinen kirjoittaja maisa:Häätyypä muistaa ens kerran ku isännän kaljat loppuu kesken niin sanoa, notta meneppäs pureskelemaan pihalle tuijat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Entä isokokoinen tuija-puu?
Tota, myrkkylistalla on vaan Kanadantuija![]()