?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja laatu maksaa:minä ostin halpoja tuikkuja ja oli palaa koko talo.oikeaoppisesti polttelin laadukkaassa iittalan tuikkulyhdyssä ja ups,ykskaks roihahti tuli liekkeihin melkein kattoon asti.ei siis koskaan halpaa noissa tuikkujutuissa.kyllä säikäytti.niin ja sori ei ollut ihan sulle tässä vastausta
Mä käsitin et ap etsii niit laseja mihin laittaa kynttilöitä... tosin hieman harhaanjohtavasti laitettu kun eikös tuikut ole niit kynttilöitä joita poltellaan?! Mut joo, en mäkään suosittele ostamaan niit ihan halvimpia kun melkeimpä joka vuosi saa lukea miten esim tiimari vetää jonkun tuotteen pois markkinoilta kun ei täytäkään laatiuvaatimuksia.Alkuperäinen kirjoittaja laatu maksaa:minä ostin halpoja tuikkuja ja oli palaa koko talo.oikeaoppisesti polttelin laadukkaassa iittalan tuikkulyhdyssä ja ups,ykskaks roihahti tuli liekkeihin melkein kattoon asti.ei siis koskaan halpaa noissa tuikkujutuissa.kyllä säikäytti.niin ja sori ei ollut ihan sulle tässä vastausta